Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 792 ggr
[[AcsJulia]]
0

Ny pÄ NHifokus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan hejsan! đŸ™‚ Jag Ă€r helt ny hĂ€r pĂ„ NH iFokus och tĂ€nkte ta och presentera mig och mina partners!

Jag heter Marie och har Àgnat mig Ät annorlunda trÀning av hÀstar sÄ lÀnge jag kan minnas! Min frÀmsta partner Àr Julia en 9-Ärig shettismÀrr. Vi jobbar just nu pÄ fritrÀning och körning i grimma. Leker gör vi ocksÄ för det mesta!

Sedan har jag ocksÄ tagit mig an Trollan, en 4-Ärig bÄngstyrig kallblodstravare! JÀtteroligt projekt!

Vi hoppas att vi kan ta del av dem artiklar det bjuds pĂ„ och hoppas att vi Ă€r vĂ€lkomna hit! đŸ˜ƒ

LinaN
0

VÀlkommen! Hoppas du ska trivas! Det finns mÄnga olika dialekter av NH som pratas hÀrinne :)

finns massor med artiklar om bÄde det ena och det andra. Ordlistan och lexiconet Àr bra o ha, och upplever du att det Àr nÄgot som saknas dÀr eller nÄgot uttryck som inte finns med hojta till sÄ lÀgger jag eller nÄn av oss andra Medarbetare till det dÀr! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[[AcsJulia]]
0

#1 Tack sĂ„ mycket! Jag tĂ€nkte ta och kika runt lite för att fĂ„ inspiration och kunskap, sĂ„ vi fĂ„r hoppas att sidan har massor av matnyttig information att bjuda pĂ„! đŸ‘

LinaN
0

#2 hoppas jag ocksÄ ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

EwaAngantyr
0

VĂ€lkommen till vĂ„r sajt!!  Hoppas du ska trivas!

SajtvÀrd pÄ Natural Horsemanship

Hemsida: www.naturligdressyr.se