Horsenality och humanality
Vilken Horsenality har din/dina häst/-ar?
Vad för humanality har du?
Letade efter en sån här tråd utan resulat så jag antar att det inte finns någon ;) God fortsättning på 2013 hörrni!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Min häst är LBI/LBE, själv är jag LBE/RBI
Harry brukar vara väldigt LBI i början av ett pass men ju mer man grejjar och gör roliga saker dess mer LBE blir han.
Jag är mestadels LBE, men när det kommer till misslyckanden och negativa emotionella saker så kan jag bli väldigt RBI med djup inversion om jag inte själv eller någon kring mig bryter det mönstret samtidigt som jag får trygghet att våga mig därifrån.
Nångång i framtiden när jag har pengar över kommer jag beställa Horsenality och humanality-match-lådan för det hade vart väldigt intressant att läsa vad som står där. Framförallt om strategier för mig själv.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Min pålle är LBE, min foderhäst är RBI/RBE (osäker än då jag bara haft honom i två veckor). Mig själv är jag osäker på, i ridningen är jag ofta RBI medan på marken är jag mest LBI, ibland LBE. Tror jag ;)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Min häst är en typisk LBI på alla sätt och vis och det gillar jag mycket.
Vet inte riktigt vart jag skulle sätta mig själv egentligen, svårt att bedöma sina egna egenskaper. Men RBE/RBI tror jag.
Hekla är i grunden RBE och det märks mest i nya situationer, om man går lite för fort fram etc. Hon har blivit mer introvert och är inte heller lika utmärkande right brain längre. På senaste Horsenality charten blev hon RBI, visserligen bara en punkt mer än RBE.
Jag är inte helt säker på vart jag bäst passar in, är nog mest LBI/RB men jag har några RBE egenskaper.
#1 Jag tycker också det kittet verkar spännande :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Min lilla pålle är LBE, men går ganska lätt över till RBE. Arab som han är, så har han nerverna utanpå ;). Älskar LBE-sidan, inte så mycket RBE-sidan, men vi jobbar på det :P. Själv är jag också LBE :)