NH-böcker säljes
Två NH-böcker finns på tradera:
Natural horsemanship - Pat Parelli
http://www.tradera.com/bok-natural-horsemanship-pat-parelli-auktion_302660_168976495
Tala hästens språk - Sven Forsström
http://www.tradera.com/bok-tala-hastens-sprak-sven-forsstrom-auktion_302660_168978477
Hakuna matata!
Nu finns även "Feet first" - Rehabilitera och prestera utan skor! på tradera:
Hakuna matata!
Hur kommer det sig att du inte lägger ut dem här först, eller det kanske du har gjort nån omgång?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#2 Japp det har jag redan, eller i.af de två första. Sedan så blir det ju alltid sålt på tradera i.af.
Hakuna matata!
ok. :)
Barfotaboken hade jag vart intresserad av iaf ;)
kommer inte ihåg vad vi sagt om att länka till annonser utanför iFokus. tror vi Medarbetare och sajtvärden får sätta oss och diskutera ihopa oss. vet ju att det förekommit en del annonsering för produkter från företag och sånt och då har vi sagt att sånt får inte förekomma (om man inte går via ifokusgrabbarna och köper sig en annonsplats), men privatpersoner får sälja sina saker, däremot så har vi ju inte sagt nått om hur vi ställer oss till att blanda in andra budsidor som tex tradera. eller andra köp sälj sidor som blocket. Så det får vi ta upp :)
Visst kan man ju göra typ budgivning här med, men då tar det ju åtminstone någon månad. Satte ut dem förr men blev inte sålt, uppenbarligen för dyrt så då är det ju mest praktiskt med tradera att köoarna bestämmer priset. Annara får jag ju sitta på böckerna till dödagar som bara dammar i bokhyllan :p iFokus tjänar ju inget på om jag skulle sälja böckerna här i.af, och man kommer ju inte till någon reklam mer än själva tradera då.
Hakuna matata!
Säger inte att du gjort något fel :) utan bara att vi får nog lyfta frågan hur vi vill ha det på sajten framöver. Vet ju att vissa sajter har regler för det, medan andra inte har det.