Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettallmänt
Läst 762 ggr
LinaN
0

Extreme friendly game

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ha! Nu har jag hittat nått som faktiskt besvärade min herre från början! :D Kan säga som så, det vart inte enkelt o träna två saker samtidigt direkt! Både vikingafight och NH ^^ Det satte fart på min hjärna kan vi ju lugnt påstå. Vi höll på i ca 1½-2 timmar.

Men iaf, här är ett sammandrag av det hela och från skeptisk och ovillig till nyfiken med viss skepsis men ändå med egen vilja att hitta på saker. :D Allt filmades inte men man ser iaf skillnaden på honom från att inte vilja vara där ens online, till att stå kvar i liberty och se intresserad ut till att vara intresserad, småskeptisk och hitta på egna saker.

Och för ordningens skull;

Vapnena är bluntade, dvs de har ingen vass eller skärande egg. Men visst kan man få blåmärken och det känns att få en smäll. Men det är inget som skulle orsaka skärskador för då hade ingen sysslat med den här sporten över huvud taget om man knivar ner sina vänner eller slår dem halvt fördärvade med yxor och svärd. så alla svärd, knivar och yxor är slöa utan chans till att bli skärande. Men det är upp till den som håller i vapnet att se till att när det träffar motståndaren är det mjukt och inte med full kraft.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.