Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettstudiematerial
Läst 2030 ggr
[Medelone]
0

Projektarbete?

Ja, nu har man börjat trean och detta innebär projektarbete. Eftersom man nu spenderar all denna tid i stallet så skulle det vara perfekt om det var om hästar.

Jag kommer att köpa en treåring som jag tänkte börja leka med, men kruxet ligger i att det måste kunna kopplas till samhällslinjen.

Någon som gjort liknande eller har några ideer hur man kan jobba med hästar och samtidigt kunna koppla det till samhälle?

Åsa S
0

Tror det blir svårt hitta nått praktiskt som du kan göra i stallet när det gäller projektarbete ifall du går natur utan det blir nog kanske mer teoretiska saker

typ

Hästens betydelse för människans framgång genom historien

LinaN
0

Samhälle, vad går programmet ut på nuförtiden? ;) Kan säkert hitta nån fiffig koppling ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

smillasol
0

Kanske göra din tre åring så säker och lungn att du kan ha ponny ridning? Hehe kanske lite för svårt? Och kanske inte har med sammhälle att göra? Jaja det var det jag komm på! :)

trex
0

Hästar är ju stort intresse område för människors fritid, arbeta med inom trav-galopp-ridskolor-spel-tillverkare av hö-ensilage-torv- spån….det finns ju mängder med områden du kan skriva om. Tånk på allt som finns omkring djuret.

JustMySelf
1

Du går ingen inriktining inom sam? T ex. om du går sam-media brukar det gå att koppla till mediadelen, som att göra en film eller ett fotoprojekt av det Glad

KnutKrut
1

Samhälle = ledarskap. Det finns ju ledarskapsutbildningar för chefer där man jobbar just med hästar. Kanske du kan göra studiebesök där? Tycker att det verkar jätteintressant att koppla människors ledarskapsförmåga på arbetsplatsen med ledarskap för just häst.

snakeeyes
0

http://www.ursprungskallan.se/H%C3%A4star/Kommunikationochledarskapsutbildning/tabid/99/Default.aspx

Kolla denna sidan, du kan kanske göra ett projekt om hur du utvecklar ditt ledarskap genom att använda dig av NH?