Working student
Jag söker nu en working-student som kan vara här minst tre månader. Mejla för mer info! e.angantyr@langarod.se
Hade jag bott hemma i skåne hade jag gärna kommit och lärt mig massor! :)
Den som jobbar hos Ewa kommer garanterat få en livsupplevelse o utbildning som heter duga! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Tack Lina!! Ja har haft många sökanden men ingen med NH.grund. Blir svårt utan den tror jag… Man bör iaf ha NH-tänk..
Jo, tror också det underlättar. För då blir man mer självgående som WS än om man måste börja från början med allt.
Det är redan mycket att ta in, och sen lägg på lite TC på det så kommer man ha hela huvudet fullt på bara två dagar om inte mindre ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
När vill du ha det?
Behöver du en till sommaren, efter maj, är jag jätteintresserad. Pluggar till keramiker i Värmland nu och ska förhoppningsvis fortsätta plugga på Öland nästa höst, men under sommaren har jag inget att göra.. Så behöver du någon working student då är jag verkligen intresserad. Hör av dig i så fall!
Har hållit på med parelli i ungefär fyra år nu och börjar få lite koll på det iaf. Vilken level jag är på det jag dock inte då jag inte hållit på med systemet så utan bara tränat för tränare istället för att titta på filmer och sånt.
Behöver du någon till sommaren och vill veta mer om mig kan du isf höra av dig så kan du få namnen på dom tränare jag tränat för, du känner dom dom redan. :)
Jag behöver någon som kan börja ganska omgående. Kommer säkert att behöva en till sommaren oxå. Håll utkik på min hemsida!

Om det behövs till sommaren, då jag är studerande, skulle jag mer än gärna ta en sådan fin möjlighet om man nu passar! Ska följa ditt tips och hålla koll på hemsidan:)