skänks bort!
Hon lyssnar väldigt bra, och vi har galopperat ute i skogen i halsring.
Kan även tricks.
Kanske ska nämna att hon inte ges bort till vem som helst!
varför ger du bort henne ? och inte säljer :)?
Känns fel och konstigt att sälja en så pass bra vän, och jag tror hon kan få ett lika bra hem utan att behöva ta betalt för henne.
åhh hon har samma "åsneöron" som min Julia hade en gång i tiden! <3
Vad är det för stam på henne? Är det Guvijo? för hon vart väldigt lik guvijo-stona ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Just nu man önskar man kunde ha häst.
Hon var super fin!

Hur gammal är hon och vad är anledningen till att hon skänks bort?
#7 Varför står i #4 :)
MVH
Sofie
Vill inte låta taskig eller något nu, Men jag skulle alrig skänka bort mina djur och tänker inte på pengar men tror att folk som är berädda och betala för djuren och kan lägga ner pengar på dom är seriösare.. jag vet inte ^^
#9 Fast å andra sidan så finns det oseriösa änniskor oavsett som det gäller att se upp för.
MVH
Sofie
Jag ger henne inte till vem som helst!!! Och jag kommer vara väldigt noga med vart hon hamnar, hon skickas inte iväg till "första" bästa. Jag har väldigt mycket krav på den som vill ha henne. #5 Hon är e. Dungeness och u. Our Will :) Och Åsne öronen är helt underbara :)
#11 bra att du inte har brått att bli av med henne.
Hade jag haft råd med två hästar och för den delen stallplats till två så hade jag lätt kunnat ta henne. För hon har precis det där milda utseendet som jag älskade hos min Julia Guvijo. Men jag har varken tid, råd eller ork till två hästar just nu. Men om hon är kvar om 2-3 år när vi flyttar till hus jag och gubben så tar jag henne gärna ;)
Sen känner jag ingen som letar häst just nu heller.
Du vet att Jultorp ranch tar emot hästar, utbildar och sedan letar efter bra hem åt? De har alla möjliga typer av omplacerings/räddningshästar. Kan vara värt ett försök, för det är verkligen bra människor därborta och de är måna om vart hästarna hamnar. :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
ja, det vet jag!
Har mejlat en som mejlade hennes vän som jobbar där där dom kunde vara intresserade av henne. Men vet inte om jag tycker det är bästa lösningen för Axa :)
Har skickat ett pm till dig :-)