Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettannonstorget
Läst 3491 ggr
skjootan
0

Färgglada repgrimmor sökes!

letar söker men hittar inte mitt tålamod är slut :)

Vill köpa repgrimma i typ ljusgrön,neongrön orange :) sådana färger någon här som vet nåt bra ställe med bra rep nge fladder rep eller tunna eller för tjocka rep ;)

EwaAngantyr
0

Kolla gärna repen på min sida.  Kan fås i både tjockare och tunnare varianter!
Ska höra om man kan beställa repgrimma i neonfärg!

CelsiusT
0

Varför inte gå in i en båt/seglar/bygg-butik och leta upp ett rep av passande typ och i den färg du vill ha och sedan gå hem och knyta en själv? Det är inte så särskilt svårt och lite roligt at tha gjort det själv =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

EwaAngantyr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr finns det inte grimmor i neonfärg hos min leverantör…

Conut
0

#3 men denna repgrimman på bilden var ursnyggt! mjau säger jag bara :D

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

EwaAngantyr
1

Ja visst är den!! Man kan få den i en massa olika färgkombinationer.
Den är gjord för hästar som är lite mer känsliga, jag använder den på min arab tex.

På bilden gult och rött!

Conut
0

Åh, börjar bli sugen på en sådan :D

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Qalaspuff
0

Vet att Scandinavian Western har en hel hög med repgrimmor i bra kvalisort som finns i en mängd färger, på deras hemsida går de under tillbehör eller något sådant, sedan repgrimmor eller bara grimmor. Har funderat länge och väl på att köpa hem en orange åt min nordis, har just nu en blå/grå därifrån och det var riktigt bra kvalité, inte för hård, inte för mjuk. Skrattande

Sandrocken
0

På mässor brukar de ha repgrimmor i starka färger. Jag tror jag sånna både på GHS och strömsholmstävlingarna förra året. Men jag har ingen anning om vilka som var utställare men det ska finnas! Jag själv skulle inte tacka nej till en grimma i stark orange färg! Dö läckert!

- Sometimes its better when things arent perfect, at least than you know the're real -

- Liz Lee

EwaAngantyr
1

Hittade en NEONROSA repgrimma i gömmorna. Stl XXL.

[skogtokig]
0

Vet ni omdet går att beställa till shetlandsponny också, eller är det bara till större ponnyer och stora hästar?

EwaAngantyr
0

Alla går att beställa i alla storlekar. Men denna rosa grimma finns inte längre.

[skogtokig]
1

#11 Jag kommer få hem en valack, han vill inte ha rosa ;)

Vart går dom att beställa? Vlken hemsida?

EwaAngantyr
0
Piich
0

#13 Har du sånt där rep utan kabinhake? Som man fäster direkt i repgrimman så att säga?

Om man har enganska så okänslig häst, vilken repgrimma rekommenderar du? Är ute efter en i storlek ponny alternativt shettis om dom är stora i storleken :)

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

EwaAngantyr
0

Allt går att beställa.  Ville du ha med en ögla så du kan sätta fast repet i grimman så?

Piich
0

Aaa precis så att det lixom sitter fast i varandra, inga hakar där emellan… :)

Tjena!
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

EwaAngantyr
0

Visst går det att beställa!!

Piich
0

Kan man beställa direkt på webbsidan? Eller ska man maila dig?

Tjena!

EwaAngantyr
0

Maila helst! ;)