Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettannonstorget
Läst 1216 ggr
evajoha
0

Parelli dvd...

Jag undrar om någon har Parelli pathways level 1-2 till salu…

Jag vill så gärna ha den, är det krångligt att beställa från utlandet? Jag är med i parelliconnect så jag har sett level 1 och "gjort" level 1 med min häst och vill vidare nu….

Tänkte bara kolla här om någon ev. har en att sälja först.

MVH

Eva

Gyllir
0

Jag har köpt en del på ebay och det är lite småkrångligt, men kan absolut vara värt besväret. Annars är det superenkelt att beställa från Parellis hemsida och dessutom för du det billigare som medlem. Varorna skickas från England och du betalar i Euros.

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

evajoha
0

Ah tack för svar Gyllir, det blir nog att göra en beställning, kan ju sälja det själv sen på tradera när jag vill ha trean, så går det kanske runt, he he. Det värsta är att det är så mycket man vill ha..

När man betalar i Euros kan de dra direkt från ens kort då eller får man någon sorts faktura….är helt lost på detta.

Man behöver ha 22ft repet till level två eller hur?

LinaN
0

#2 eurosen dras direkt från ditt konto, de omvandlar själv de svenska kronorna till euro enligt gällande valutakurs. :)

22' repet är det som används mest i lvl 2. själv håller jag på att skramla ihopa pengar till lvl3 kittet nu o ska beställa nångång under mars. :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

evajoha
0

Amen då kanske du inte behöver din level 2 längre FlörtFlörtFlört

Är också lite sugen på att beställa hela kittet, men jag har ju sticken och grimman och det korta repet, men att beställa bara level 1-2 och långa repet blir ju lika dyrt som kittet…hm vilka lyxfunderingar.

LinaN
0

#4 haha, njah. Jag vill allt behålla den ;) Är en notorisk samlare. Är sån som kan sitta och titta om samma material gång på gång, fast kanske inte tre dagar i sträck efter vartannat. Utan kikar igenom en gång i halvåret eller oftare beroende på om man har folk hos sig som vill titta på det.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

evajoha
0

Jag förstår dig! Och så vill man ju kunna gå tillbaka och repetera också…Glad