LBE X2
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej å hå som det kan gå! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Goa gubbar!!! Men vad gör de nere i höger hörn hela tiden? Snackar taktik? 
#1 jadu, bra fråga ^^ De flesta hästar som är lösa i ridhuset trivs i det hörnet. Är väl bra energier eller nått sånt där ;)
Roligt att titta på LBE's.
Den enda lek min LBI gillar är att stå stilla och bita efter den andra hästens mule medan den försöker bita efter hans, det kan han göra i evigheter utan att bli less. Men att röra sig är ju rätt onödigt när man kan stå stilla. :)
#3 kan tänka mig Dacke med dessa två huliganerna ^^ Han hade nog stått i mitten av ridhuset och mest suckat. ;)
#4: Näe, han hade nog gått runt och kollat efter mat, gnagit på sargen, bajsat över andras bajs och sånt viktigt.
Men framför allt så hade han underhållit sig själv med att kolla in den snygga hästen i spegeln som han alltid ska visa upp sig för när man rider förbi..
Tänk så olika de är! Jag har en stor RBI och en liten LBE. När de har sin "innan-lunchen-lekstund" varje dag så far den store runt i raketfart, vilt viftade med huvud och framben medan den lilla står i mitten och bockar runt eller tar små spring/bockturer i innervarv. Lite som de stora killarna i ridhuset. En stunds stillastående - en stunds hoppeliskutt med huvudet ner och bakfötterna upp. Store killen har oftast bakfötterna i backen och framdelen i luften.
Min häst LBI, han är också så lat. Alla hästar kan dra ett ordentligt röjarryck i hagen och han står i mitten och tuggar gräs. Haha. Och när han väl leker, precis som Zaphix beskriver: nafsa efter mule… i evigheter. Ibland kan han göra några lama bakdelslyft, men aldrig att han orkar stegra eller göra några ordentliga bakutsparkar.