problem med auditionen "igen"
nu e det så att min audition är 12min lång. Måste jag ta en ny eller går det med den?
Det står ju max 10 min, kan du korta av den i början eller slutet? Eller ta bort eventuell försättstext och lägga den mer ovanpå eller rentav strunta i sådan text alls…
svårt att säga…. ni andra som gjort auditions vad säger ni?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
jag har ingen text alls…:/
måste väl nån da ta en ny!

Om du är jättenöjd med den som den är skulle du kunna testa att skicka in den ändå och se vad de säger. Annars är det bara att göra om och göra lite mindre… Kan du inte lägga upp den här så vi får se??
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
jo, såklart att allt inte gick så som det brukar men allt kan inte alltid lyckas och det är vel kommunikationen de tittar på:)
hittade en video på när vi tränade i höstas, den skulle gå att ha ( fast 8 och hoppena gick inte så bra )… eftersom jag bara skall göra level 1/2. skall ladda ner den på youtube och lägger in en länk här sedan:)

Gör så! Kul att se sen.
Anne
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är den, skriv gärna kommentarer hur ni tror att det går!
Det såg fint ut. Enda är att filmen hänger sig litet vid ca 6.30
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ja, eftersom den hänger sig så missar man 8:an. Den är obligatorisk, så det behöver du fixa på något sätt. Resten ser bra ut, du kommer definitivt få Level 1 för det. Du gör mer avancerade saker också, vilket kommer ge dig plus poäng. Men jag är osäker om det räcker till Level 2 då du inte använder hela repet, utan är på knappa 12´ avstånd mesta delen. Men de är väldigt snälla nu för tiden, så om du gjorde 8an i trav så skulle det inte förvåna mig om du får Level 2.
Anne
ja, de där är filmat på hösten då vi bara "tränade" men den jag tog senast så gick allt helt okei utom att den blev förlång men jag skall väl ta en ny i helgen och lämna bort lite saker :) kan skicka in den sen(: