Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: liberty
Läst 1930 ggr
JoannaNi
0

Det är inte så lätt som man tror

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Att leka med två hästar samtidigt är inte så lätt som man tror! Jag struntade i att leka online först, vilket kunde underlättat. Filmen är ifrån helgen, det är först gången jag leker med de i liberty tillsammans. Det är en bra övning för improvisation!

Kärlek, Kunskap & Kommunikation

// Joanna

vildhast.blogg.se

Taktur
0

Härligt det såg ut,duktig du

Gyllir
0

Parelli utmaningen! Bra början du! Jag gillar cirkeln, det kommer du få till riktigt fint. Tycker du ska släppa in Mathilda också, hon såg ut att vilja vara med!

Jag tror inte jag kommer vara med denna gången, har ju fått en gammal gammal fjording som inte kan nånting alls förutom att vara klumpig och trampa på mina tår. Iofs kanske jag kan lära Gyllir att hoppa över honom eller nåt sånt. Eller så kan jag sitta på honom medans jag leker med Gyllir.

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

JoannaNi
0

Ja circlingen ser ju snygg ut. REN SLUMP! jag stod dör utan energi och undrade vad de skulle göra, de är superförvirrade och bara går någonstans i sin förvirring. Då blev det det här.

Frågan är bara, hur ska jag göra detta sen, lixom nu var det ren slump att de gick åt olika håll, hur gör jag sen? Lixom en send när de står bredvid varandra betyder ju att båda ska åt samma håll.. Men åt olika?

Mathilda, ja du…

Så ska det låta anne! Lär de spansk skritt samtidigt eller nåt. Fast efter att david lichman skickade in sig så känns det inte lika kul längre…

// Joanna

vildhast.blogg.se

Gyllir
0

Skicka ut en i taget.

Jag har inte sett hans än… har du en länk??

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

JoannaNi
0

här har ni den!

// Joanna

vildhast.blogg.se

horzeharmony
0

Det är verkligen inte lätt, men ni är ju redan jätteduktiga tycker jag! Ser så lugnt och harmonsikt ut! :)