Träning från idag - Video
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag hade jag med mig en kompis till stallet som filmade litegranna från min telefon, varav den sjukt dåliga kvaliteten! Var tänk att jag skulle ta med mig min kamera, men det kom jag ju på att jag glömt väl i stallet. Ja ja! Man ser ju lite iallafall, får filma med rikigt kamera sen!
Det blev mycket bus, som tyvärr inte hamnade med på film! Sen lite jobb med att flytta för tryck och så. Men som sagt, mycket lite blev filmat pga att jag inte hade kameran med mig! Så ett kort ihopklipp får ni här! :)
Ps. Jag har ingen aning om i vilken grupp jag ska lägga detta inlägg i så om det är fel, byt gärna :)
"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."
Medarbetare på NH i fokus
hihi, hon är litet dominant emellanåt va? :) men väldigt lekfull!
såg trevligt ut :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jo, men det blir bättre för varje gång :) Du skulle sett när jag började med henne! Hon gick ju på en då och sket i vad man sa överhuvudtaget! :O Men hon är ju bara 3 år, så hon är ju bebis fortfarande :]
"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."
Medarbetare på NH i fokus
Ser fint ut när hon travar/galopperar brevid dig, hon verkar tycka att det är roligt. :)
Du hade ett bra draw när du bad henne komma emot dig när du backade.
När du ber henne backa så skulle jag nog se till att hålla avståndet mellan dig och henne, inte gå innanför det avstånd du bett henne hålla från början. Se till att inte komma så nära, underlättar.
Vill man att hästen ska hålla sig utanför ens egen personliga zon och acceptera den är det bra att hålla avståndet ifrån den i t. ex. driving game.