Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettallmänt
Läst 7178 ggr
LinaN
2011-10-03 19:29
0

Humanality chart?

Någon som har sett om det kommit någon sådan på nätet ännu?

Hade velat be min sambo fylla i en sån på mig ^^ och sen göra en på mig själv också och se hur det matchar eller hur olika sanningarna ser ut :)

Samt se vart man själv ligger.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Gyllir
2011-10-03 20:06
0

Hh.. Har inte sett det i den varianten som finns för Horsenality. När jag gjorde en humanalitys rapport så var det bara frågor inHade varit kul att ha dock!

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

LinaN
2011-10-03 22:34
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fine sambo fixa!

Jag hittade en chart som vart ifylld, men med litet photoshop-trolleri så vart det en ren chart utan nån annans dottar! :D

Zaphix
2011-10-03 23:23
0

Rolig chart. :)

Jag är Roght Brain, nästan lika mycket på Extrovert som Introvert, men är lite mer Extrovert. Jag har en väldigt LBI till häst, såhan passar nog bra till mig. Nyttigt med en trygg och säker LBI när man är RB själv. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Gyllir
2011-10-04 21:21
0

kanon! jag är LBE, men en mild sådan. är definitivt RBI inately :-)

Anne

LinaN
2011-10-04 21:46
0

vad betyder inately?

[mammamian]
2011-10-04 21:55
0

Fast det finns ju personlighetstest man kan göra, typ Myers & Briggs. Jag har gjort ett sånt för många år sedan. Jag är ENTJ Skrattande

Gyllir
2011-10-04 21:57
0

Att jag är född sån. Jag är jättemesig egentligen, men har lärt mig vara trygg i många situationer. (personligt det blev här helt plötsligt med humanality…)

Anne

[mammamian]
2011-10-04 22:16
0

#7 - Är du jättemesig eller är det någon/några som intalat dig att du är det när du t.ex. var barn? Hur mycket vet man egentligen att man "är" genom födseln och vad är det som man "blir" genom sin uppväxt? Vad har format din identitet och sin självbild?

Nä, jag får nog gå och lägga mig Flört

Gyllir
2011-10-04 23:27
0

#8 Utan tvekan för att jag känner mig själv och kan fortfarande blir RBI när jag är i en ny situation. Men det börjar med självinsikt och då kan man göra något åt det, därför är jag mest LBE just nu :-)

Anne

LinaN
2011-10-05 10:05
0

Jag är LBE och har altlid varit. Alltid varit kontaktsökande, utåtriktad och även när jag blev arg som liten så vart jag väldigt outgoing. Skrek, hoppa, vifta med armarna och blev så arg att jag knappt fick luft ^^

har aldrig vart rädd av mig utan det kom efter en skadlig relation i övre tonåren. tillsammans med att min bipolära sjukdom började växa fram på riktigt. så därför har jag några RBI tendenser.

Men Inately är jag LBE ändå :D