Parellis Natural Hackamore
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om någon vill köpa ett natural hackamore från Parelli så har jag ett begagnat i mycket bra skick! Svart med vitt rep. Storlek full.
Är det deras strl warmblood?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Vet inte, det är det du ser på bilden. Han har normalt storlek "full" på träns och grimmor.
Pris? :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Det kostar nytt 460:- + frakt från USA så jag tänkte mig 300:- .
För han har ju Xfull i vanliga grimmor och jag köpte strl draft när jag köpte grimman från usa. Så risken är ju att det blir för litet. Warmblood kan han ha.
Jag kan mäta den! Runt nosen: 60 cm, nackremmen från knuten: 94 cm, sidostycken: 19,5 cm och under käken: 13 cm. Hoppas det hjälper!
Den blir lite mindre runt näsan när man har repet snurrat runt knuten. Jag köpte Warmblood (när jag beställde med dig Lina), och den passar precis runt nosen på Dacke. Han har X-full i träns och är rätt grov runt näsan.
Men passar warmblood precis utan repet snurrat så passar nog inte hackamoret i den storleken.
Jag mätte den öppna delen runt nosen. Inte med knuten.
Jag tar med måttbandet ut i stallet ikväll och mäter på hans repgrimma. Så får vi se hu det blir :D
Har jag tur kommer det att passa! Men jag brukar inte ha tur så sett….