Grundkurs verkning
17-18 september är det helgkurs i verkning enligt SANHCP. Efter kursen kan du underhållsverka (dina egna) friska hästar. Kursen hålls i Lingbo (Gävle) och kostar 2800:- för hela helgen. Jag ska vara praktikant på den kursen, så om någon vill samåka dit (från Norrköping) så vore det trevligt med sällskap. Kolla på www.sanhcp.org för mer info.
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se

Den kursen vill ju jag gå, ska kolla upp hur det ser ut då, vore ju toppen om man kunde komma iväg.

Det tycker jag! Hade varit kul att få sällskap och så kan vi dela på bensinkostnaden lite. Det borde vara lätt för dig att ta tåget upp till Norrköping?
Tror detta är sista kursen nu innan vintern, annars får man nog vänta till våren.
Anne

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh, en sån här kurs ska jag ta o spara pengar till^^

#2 ja hade ju varit Toppen, och ja det borde ju gå rätt smidigt.
Måste kolla lite med faster och pappa bara (hästar, kaniner och marsvin behöver ju skötsel även när jag inte är där^^) Men jag

#4 PMa mig om du vill åka med, åker upp fredag kväll, hem söndag efter kursen. Jag är nog ganska flexibel när det gäller tiderna.
Anne

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 jag trodde vinden äntligen vänt:( jag hade fel, nu har datan kraschat där av inte skrivit här tidigare. Har inte heller kunnat maila Sanhcp eller kolla tåg. På det har pappa blivit sjukskriven så jag får helt enkelt vänta till de sätter igång med kurserna igen nästa år:(

Typiskt. Det är inte för sent än, det finns platser kvar. Men det kanske blir stressigt att ordna allt innan helgen?
Anne