Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: annonstorget
Läst 1566 ggr
[mammamian]
0

NH- och/eller westerntränare VG-län

Söker en seriös tränare i Alingsåsområdet eller någon som kan tänka sig att åka till Alingsås.

Behöver främst hjälp med motivation och utveckling - inte problemlösning - främst med ridningen. Är skogsmulle, men skulle gärna vilja ha lite variation i ridningen. Hästen kan dressyr, men matte är tämligen hopplös Obestämd

Svar från eller tips om vuxen person med referenser!

Gyllir
0

Kolla in under "tränarlista" i menyn till vänster. Där kanske du hittar någon som bor nära dig?

Jag är i Göteborg en gång i månaden och håller kurser och lektioner, men det är lite långt till Alingsås därifrån.

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

[mammamian]
0

Jag kikade i listan, men tyckte inte att det fanns någon på nära avstånd, men jag kanske missade nån? Har haft kanske tre-fyra olika under årens lopp, men alla har haft långa resvägar. Det är dels trist att betala mer i reseersättning än för själva träningen och dels är det inte hållbart i längden om tränaren måste åka närmare 10 mil enkel väg.

Jag bor drygt 6 mil från Göteborg

Gyllir
0

Du kanske kan gå ihop med några andra på din ort? Då blir det mer attraktivt och lönsamt för tränaren att åka lite längre. Det kanske finns folk här som kan tänkas vara intresserade av träningar kring Alingsås?

Anne

LinaN
0

Sen kan man ju alltid lasta hästen och åka iväg, miljöombyte och träning kan i många fall vara väldigt positivt för både häst och ryttare….

Jag har seriöst börjat fudnera på att lasta Harry o dra ner honom till göteborg nångång när Gyllir är där…. men det får bli när ekonomin tillåter både träning och transporthyra+bensin.

bor i trollhättan.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Gyllir
0

Haha, ja det tycker jag du ska göra! :-)

Anne

LinaN
0

#5 eller lyckas dra ihopa folk så man kan ta hit dig också :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Gyllir
0

Ja du får jobba lite på det.

Anne