Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: annonstorget
Läst 4094 ggr
Emmiz87
0

Nh tränare Dalarna

Jag undrar om det finns någon sida där det står om olika tränare inom nh? Eller om det finns någon tränare som ni varmt rekomenderar? Ett stort plus är om det inte kostar skjortan…

Vill kunna träna hemma så tränaren ska kunna komma ut till mig. (Falun)

Emmiz87
0

Är det ingen som tränar för en tränare?!Rynkar på näsan

Emmiz87
0

Dom har ju bara turridning och håller till i Lima å dit är det en bit Gråter

Emmiz87
0

Dom har ju bara turridning och håller till i Lima å dit är det en bit Gråter

Gyllir
0

Har gått en Parelli kurs i Falun för många år sen. Vet att det är en del som tränar där som är jätteduktiga. Ingen aning vad de heter, men försök ta reda på det genom att hänga upp lappar/annonsera?

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

Cowboy
0

http://home.swipnet.se/ridtur/index.htm
Horsemanship och Naturligt Ledarskap
Olle Wåhlberg

Inte i Dalarna utan i Västmanland men inte så långt ifrån Falun.

Jag har inte varit där men kan tänka mig att åka dit med min nya häst.

Den grundkurs som jag var intresserad av var fulltecknad.

Romanov
0

Vet tyvärr inte var i Dalarna du bor. Sök på lassolsgården dom har pnh träningar. Annars har du Emelyn Norell i gustavs, men blir nog ganska dyrt om du skall ta "ut" henne för bara en häst. Lycka Till

skjootan
0

dalahästen dalapraktik nått sådant heter de ochså som har. Annars de i Lima Monica ä'r kanon kan komma ut ifall du får ihop deltagare Tungan ute

Gunilla93
0

Hej!

Jag heter Gunilla och jag bor i Borlänge. Jag går andra året i Falun på naturbrukslinjen. Jag och två klasskompisar driver tillsammans ett ungtföretag som heter Youthrider UF. Vi ska arrangera NH träningar i Lisselhaga ridhus mellan Borlänge och Gustafs. Vi kommer att ta dit Emelyne Norell som tränare som har många års erfarenhet och kunskaper utav unghästhantering, NH och så kallade problemhästar. Träningarna kommer att vara i Mars, April och ev maj. Vill du veta mer är det bara att maila mig på   love.is.a.flower@hotmail.com

Jag står Emelyne mycket nära och hon är otroligt bra tränare som har hjälpt mig i många år. Läs mer om hon och hennes verksamhet på www.wpts.se

Om du inte är intresserad har jag även andra kontakter om NH i Dalarna.

Maila gärna!

anyberg
0

#9 jag kopierar in ditt inlägg på tränarlistan också!

Surviver
0

#6 Jag har varit på grundkursen hos Olle Wåhlberg, han är jätteduktig.

annie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kika in här: www.fredrikanjou.se

Assisterande tränare till John Moore och sköter även uppföljningsträningar inför och efter hans clinics i Sverige. Finns utanför Avesta, har kurser och lektioner.