Freestyle Level 3 Parelli Audition
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår filmade jag min Freestyle Level 3 Parelli Audition.
Det var mördande varmt och massor med broms, så Gyllir tyckte det var pest o pina att gå runt på en dammig bana. Men bortsett från det så är jag ganska nöjd. Som vanligt med en audition så är det aldrig det bästa man gjort, men jag hoppas att Parelli tycker det duger till Level 3 :-)
Om jag klarar det så var detta den sista delen för att bli helt godkänd för hela Level 3 (har redan online och liberty). Roligt!
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
Åh, ni är så himla duktiga! Jag blir verkligen sugen på att träna när jag ser allt du gör, det är så inspirerande :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Håller tummarna för er Gyllir! Det är så kul atta följa er här. Och det ser så fantastiskt roligt ut att utföra! Jag vill OXÅ!!!! 
Vad fint det ser ut!
Nu är ju verkligen duktiga, blir så inspirerad av att se er. Bra audition förresten, kändes tydlig och bra, många jag sett hoppar så snabbt mellan saker så man ser knappt vad de gör.
Nu blev jag ju sugen på att rida, tack för den inspirationen. :)
Fast du.. Det blir nog aldrig en hopphäst av den där. ;)

Nu har jag fått godkänd! Level 3+ fick jag. Level 4 på min friendly game :-)
Så nu är det dags för Level 4, alla delar för level 3 är godkända :-)
Anne
#4: Grattis!
Kul att det gick så bra för er, speiellt friendly game då du ändå har en RB häst. :)

Säkert 50% av våra sessions består av friendly game, annars går det inte :-) Tycker dock de är väldigt snälla när det gäller Auditions, men de vill väl mest att folk ska fortsätta göra Parelli och tycka det är kul att göra auditions :-)
Anne
Grattis!!!!!!!!!! 
gött, grattis!