Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: allmänt
Läst 2610 ggr
LinaN
0

Gratis prova på PNH membership

man kan gå med i 30 dagar utan kostnad, man förbinder sig inte till något utan kan säga upp abbonemanget innan provtiden går ut, efter provtiden kostar medlemskapet från 80kr/månad och uppåt beroende på vilken nivå man väljer att vara medlem på. :)

jag testar o ser om det är något som passar mig, systemet påminner mkt om facebook.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Zaphix
0

Fick mail om det där, lite småtrist bara att man måste ha ett betalkort även för trial-månaden. Har inget av de korten man kan använda. :\

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

LinaN
0

#1 trist att inte ha kort så sett. Men kan säga som så att man har ju fått en massa bra idéer och så av att vara medlem. Jag fick visa-kort i rena förskräckelsen när jag började plugga på högskolan ^^ men innan dess vägrade nordea ge mig visakort pga prick hos KF, men nu är pricken borta sen några år tillbaka men jag fick ändå erbjudandet när jag fortfarande hade pricken.. .:S ibland är bankerna bra roliga…

Zaphix
0

Har bara maestro, när jag fick bankkort första gången så var väl maestro det som var standard när man inte var 18, har inte skaffat nåt annat sedan dess. Bara varit i behov av kreditkort förut när jag spelade WoW  men då löste det sig ändå. Men nu känner jag behovet igen. ;)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

LinaN
0

#3 *gör korstecknet, tecknet för att avvärja onda ögat och massa andra symboliska handgester för att avvärja onda makter* hujeda mig ^^ inte en till wow-are ^^ (sambon spelar litet då å då, oftast när jag är i stallet ^^ så jag slipper se eländet ^^)