Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettallmänt
Läst 2683 ggr
LinaN
0

Pocketguide 1

Fick tag på parelli level 1 dvd, men pocketguiden finns inte tillgänglig. Är det någon som har en dublett eller kan tänka sig låna ut den, eller ordna det på annat sätt så man kan få tag på en kopia själv?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Gyllir
0

Pocketguide finns väl bara till dem gamla vhsfilmerna? Eller ingår dem i det nya dvd systemet?

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

LinaN
0

#1 jag vet faktiskt inte. Det kan mycket väl vara så att denna dvd är en kopia från en VHS men de pratar om det "nya" levelsystemet och horsenalitys så så gammalt kan det väl inte vara tycker man….

För det är parellitryck på skivan. Men iof det kan man ju åstadkomma med en skrivare som skriver på CDskivor så…

Gyllir
0

Horsenalitys fanns inte så utarbetad på vhs tiden. Efter vhs paketet kom dvd paketet (10 skivor/level) och alldeles nyligen (för något år sen) kom det nyaste med bara en dvd per savvy och level. Alltså en dvd för level 1 online. Kan det vara den du har? Jag har inte dessa själv tyvärr, jag har bara sett kopior, så jag vet inte om det finns pocket guides til. Men jag tror Sajtvärd Ewa har originalen?

Anne

anyberg
0

Jag har pocketguiderna till VHSen, fast själva vhsen har pajat haha.

LinaN
0

#3 den här "skivan" är på totalt 3dvder och på flera ställen så säger de tex "You're now ready to return to page 10" osv… hade vart kul att kunnat ha allt material och inte bara skivorna (även om de ger en hel del)

Första skivan så är det Linda och en austaliensisk kvinna som pratar mycket. Hade tänkt kika igenom dvd två nu ikväll. dvs DVD 2 av level 1, totalt vart det tre som sagt.

Gyllir
0

#5 Då har du fått tag i dvd paketet Level 1, det som motsvarar vhs paketet, men lite modernare. Linda Parelli och Stephanie Burns är med.

Då är det inga pocket guides, utan ett (eller flera?) A4 häfte som hör till. Jag råkar inte äga ett sådant tyvärr.

Dock tror jag att hela paketet består av 10 dvds totalt.

Anne

anyberg
0

Ja dom här pocketguiderna är det meningen att man ska ha i fickan när man arbetar hästen, inte när man tittar på filmen. :)

LinaN
0

#6 tre skivor lvl ett har jag fått tag på iaf. MASSOR med prat ^^ men en hel del matnyttigt, en hel del repitition och en spannfull med nya tankesätt kring inlärning.

#7 jo det är ju det, men hade vart trevligt o läsa ändå :)

tycker det är synd att de här paketen ska vara så dyra…. förstår ju att informationen är värd pengarna, men inte alla har sådana inkomster att man kan hosta upp en sån summa en gång varje eller vartannat år ^^ som kommunanställd timvikarie inom vården ska man vara glad att det räcker till stallhyran ^^

Zaphix
0

#8: Håller med, inte en chans att jag skulle ha råd att köpa level-paketen.

Eller ja, sparade jag pengarna som jag lägger på att ta ut min tränare så skulle jag väl ha råd tids nog. Men det är inte ett alternativ. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

LinaN
0

#9 nej att spara pengar på något man faktiskt har nytta av NU känns rätt dumt… Jag hoppas litet på att en avlägsen släkting ska trilla av pinn och testamentera en ansenlig summa pengar till mig ^^ då blir det shopping…. Men tyvärr består större delen av all släkt av panka kyrkråttor ^^

anyberg
0

När jag får tid över ser jag till att scanna in pocketguiderna! :)

LinaN
0

#11 hade vart guld värt :)

anyberg
0

Kan tipsa er om att söka på Parelli på piratebay (host host, harkel harkel!) :)

LinaN
0

#13 har aldrig fått en träff där faktiskt, sålänge det inte är hon skrålerskan Parelli….

anyberg
0

idag får du träff… ;)

anyberg
0

det finns för övrigt en del träffar på parelli på demonoid.me också.

Där har någon lagt upp avsnittet av The Dog whisperer då parelli är med också!

Zaphix
0

Inte okej att tipsa om torrents i forumet, nedladdning är inte lagligt. (Ta det via PM isf.).

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

anyberg
0

#17 Aj aj kapten :)