Inspireration!
Hej allihopa! Vill bara ge ett förslag på en bok man kan läsa som inspirationen tryter. K F Hempflings bok Hästarnas Budskap. Det är inte en bok som man lär sig så jättemycket från, men som sagt, väldigt inspirerande! Tror jag ska läsa hans Dansa med Hästar efter denna, någon som har läst den?
Japp, läst Hempflings bäcker, väldigt inspirerande. Han har ett trevligt tänk. :)
Hade gärna gått någon kurs för honom nångång, hade varit roligt.
Finns den att få t ag på nuförtiden?
Jag har hans Dansa med hästar och Hästens själ. Tycker att hästens själ kompletterar Horsenalities på ett trevligt sätt om man sätter sig in i bägge varianterna. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#3: Vad är Harry för personlighet enligt Hempfling?
Jag har en Tjockis. Stämmer in på allt. :)
Om du menar Hästarnas budskap så har jag lånat den på biblioteket :) kände en stor sug efter lite inspiration så gick dit för att se vad jag kunde hitta :)
Jag stäckläste Dansa med hästar en hel dag! Jag som annars hatar att läsa xD
Den var så otroligt inspirerande, och det gav mig inte en helt ny syn, men väl ett nytt perspektiv på hanteringen =)
Hakuna matata!
#3 det är jättesvårt för mig att fastställa det. Men Vandraren är den som känns mest och trots det är en friser på bilderna det som liknar Harry mest. Spciellt om man börjar läsa på egenskaperna osv….
Självständig, vilja att utforska, pigg på allt, gillar att utforska, man kan uppleva honom som nochalant, är överseende med mycket sålänge man inte inskränker på hans frihet. Gott och jämnt humör, okomplicerad, välbalanserad fysik och viktbärande. Kort bekväm rygg och bra vinklar i bak. Lugn, trogen och vis samt social ^^
Det stämmer bra på honom.
Annars så påminner vännen också mycket om honom och till viss del tjockisen…. Men det är svårt tycker jag ^^
Men en vandrare är han, rotlös och sällan svår att övertala att nu ska ma nut på äventyr! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.