Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: on-line
Läst 3045 ggr
Gyllir
0

Parelli Audition Level 3 Online

Chansade lite och skickade in denna Audition eftersom jag skulle flytta och inte ville börja om på ett nytt ställe. Så fick jag Level 3+! Jätteglad :-D Nu är det bara Freestyle delen kvar för att klara hela Level 3. Synd att vi inte har paddock här, men jag ska nog gräva fram en bana att rida på här i snön.

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

Zaphix
0

Grattis! :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Anna452
0

Grattis Gyllir! Duktigt jobbat!

emelie92
0

Vad duktiga ni är! :)

EwaAngantyr
0

Supergrattis!!

annspann
0

Jättefint! Grattis!

JoannaNi
0

Härligt!

Kärlek, Kunskap & Kommunikation

// Joanna

vildhast.blogg.se

Gyllir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tackar tackar…

Dags att se fler auditions här. Hur går det för dig Joanna? Ewa? Felicia? Zaphix? Kom igen nu, det är inte svårt och går jättefort! Dessutom riktigt kul :-)

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

Zaphix
0

Nä, auditions känns lite onödigt just nu. Lägger hellre pengarna på att träna mer för min tränare. :)

Tror vi har koll på det mesta för level 2 on-line, men vi hoppar runt lite på utbildningsstegen och tränar det som verkar roligt. :)
Ridningen är rätt så tråkigt, aå freestyle-delen är lite sisådär.

Lär väl ta nån level så småningom.. Men eftersom jag alltid har tränare till hans så känns det inte som det behövs

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

JoannaNi
0

Jo jag leker på för fullt. Mitt mål är att ha hela L3 färdig i April.

Snön är så himla djup på fältet så enda lilla platsen jag har att träna på är en liten vändplan som inte riktigt är 22" i diameter, men det funkar ändå bättre än jag trodde! Det jobbigt med isisar är ju att de kan få problem med gångarterna på mindre ytor, fast det går över förväntan :)

Kärlek, Kunskap & Kommunikation

// Joanna

vildhast.blogg.se

horzeharmony
0

Åh grattis va roligt!! :D Vill också!! Men först så måste jag ta 2:an, har som mål att försöka filma och skicka in den till senast April så jag har våren och sommaren på mig att jobba vidare på trean :) Men vi får väl se hur det går, först och främst måste jag öva på mitt tålamod för det tryter rätt så ofta när man har en LBI som såå gärna vill göra tvärtemot vad man säger och testa gränserna heela tiden ;)

FeliciaS
0

Grattis här också :)

#7 Jag tycker inte det känns så nödvändigt :P Och lite krångligt, men det beror väl mest på att jag inte vet så mycket hur jag ska göra. Men man måste väl vara medlem? Det är inte jag, och har inte möjlighet att lägga pengar på det heller just nu tyvärr.

Idag hade vi faktiskt lektion och gick igenom "self assesments" för level 2, det gick bra :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus