Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettutrustning
Läst 2590 ggr
Brullebro
2010-12-29 21:24
0

Ledrep!

Någon som tycker att hööks ledrep är bra? Tänkte jag skulle köpa ett där, men har inte sett eller hållt det, så jag vet inte hur dom är. Någon annan som kanske säljer ett till miG? ;o

LinaN
2010-12-29 21:30
0

Hööks vita tjocka o mjuka med metallhake?

det är jäkligt skönt o hålla i och ger bra tyngd utan att bli för mycket. Dock är haken värdelös, det är en sån hake som öppnas utåt och den blir väldigt fipplig.

Men förutom det så har jag vart nöjd med mitt ledrep därifrån, fick ju det av en tjej som slutat med hästar så jag gav inte en krona för det. :)

Känner du nån som kan splutsa rep kan du ju be dem byta ut haken till någon annan sort du gillar bättre, eller så kanske du inte har ont av att det är en sån utåt-hake.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Brullebro
2010-12-29 21:37
0

Det låter mycket bra! Var lite rädd för att det kanske var för lätt eller så :) Tror inte jag bryr mig så mycket om det ;D

Odinn
2010-12-30 21:01
0

Tycker det är helt okej. Rätt kort men okej. :)
Men som ovan skrev, haken är riktigt jobbig. Omöjligt att få upp på vintern när man har tjocka vantar på sig… Obestämd

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Brullebro
2010-12-31 16:31
0

Haha jag kan tänka mig det..Jag har fått låna ett av en kompis, tycker det var lite små jobbigt men ändå okej :)