skryt!!!
Måste få skryta av mig lite då jag är så stolt!
Red med cordeo (halsring) idag och min arab gick kalas. Kunde stanna, backa, travava, sakta in, vända, skänkelvikning med enbart cordeon!!! Har ridit med det som alternativ ett atg men idag kändes det som om han äntligen fattade vinken till fullo. Normalt säett brukar han tveka lite men idag visste han precis vad han skulle göra! Vilken fantastisk frihetskänsla!!!
Häftigt! Älskar den där frihetskänslan.
Grattis! :)
Kommer ihåg lyckan första dagen jag red i halsring på min ponny,
Grattis!

Skryt på du, ni förtjänar det ^^ Rider du emst med sätet eller med halsringen?
Vart köper man en cordeo?
Grattis!:) Jag har samma undran som #5 var köper man en sån?
Jag har!! ;)

#7 Såg det när jag kollade på nätet :P Snart blir det jul..;)

Funderar på om jag borde satsa på en vettig repgrimma + tyglar eller om jag ska hoppa direkt till en cordeo? Ursäkta trådkapet, men vill inte starta en ny tråd om det är Ok :P Hästen rids på bettlöst.
#10: Repgrimma är mer användbart, skulle klart välja det isf.

#11 Jag syftar till att rida i :P Hon rids bra i hack och ermontgrimma med tyglar. Ska jag gå vidare till repgrimma i ridningen lr är det värt att ge sig på halsring? Jag är alltid så velig, och har funderat på detta ett tag då jag är sugen på båda.. Fast som du säger, en repgrimma är användbart i markarbetet med. Bara att jag inte kan anpassa en repgrimma korrekt och inte har ngn till hjälp >< Har egentligen en här hemma som jag har försökt ställa in, men det gick inte så bra, och därför har jag funderat på att beställa en ny och ge det ett nytt försök. Tacksam för alla råd.

Jag tar o startar mig en egen tråd så behöver jag inte kapa denna :)

Ingen fara=)) Men kanske lättare att rätt personen går in i tråden med annan överskrift=)