2 år!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Denna video gjorde jag till min ponny när vi firade våran 2års dag den 28 Juli men jag har haft problem med min youtube så det har inte gått och ladda upp fören i går.
Men bättre sent än aldrig.
Känns så skönt att se vart vi har kommit.
Från att inte ens kunna fatta galopp utan att bli avslängd till att kunna galoppera i full fart på en åker utan utrustning.
Det värmer!
Kommentera gärna 

underbara bilder! han rä väldigt vacker din kill! Diggar dina rosa foppa mot hans röda ;D
aw tack! :D
Ja han är gudomligt fin min lilla prins :)
HAHAH åh det skär sig sååå mycket!xD

Jag blir faktiskt lite rädd när jag ser folk som rider utan hjälm, det må vara jättemysigt och allt det där, men OM man ramlar av och slår i huvudet, då är det INTE roligt längre.. Tycker inte det ska behövas en olycka för att man ska använda hjälm..
Annars, fin ponny och ni verkar ha en väldigt fin relation :)
om jag ramlar av är det MITT fel JAG får skylla mig själv.. :P
Men jag har ridit så mkt barbacka på honom att jag har balansen, när hans skuttar till vet jag hur jag gör för att inte ramla av.. sen är det inte så högt fall ;)
fast jag vet att det ALLTID kan hända saker :P
Tack så mycket alla! :D

#5 hur högt fallet är spelar ingen roll, har man otur kan man slå i en sten osv..
Jag sa själv samma sak, tills den dagen jag flög av utan hjälm. Jag hade bara tur att min kompis var med, för jag svimmade och när jag väl vaknade var jag totalförvirrad och hade inte en aning om vart jag var.. Hade jag vart själv då hade det kunnat gå riktigt illa..
Men som sagt, ditt val….
Fint. Tur att din häst är så snäll, såg inte att du hade hjälp på en ända bild?
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
hästen är en spegelbild av dig själv.
hjälp? :)