OT: Föl här men väntan är inte över!
Åter jag är inte död men lever i min bubbla ute i husvagnen i stallet^^
Första bebisen kom i söndags. En liten silversvart islandshingst vid namn Skotti. Men väntan är inte över efter som vi har en till dam som ska få när som hällst:)
Så jag åter kommer mer hit igen när det är klart och allt lugnat sig:)
Här är en bild på mig och knodden

Åh vad roligt!:D En riktig söt liten krabat:D Älskar den där färgen också, väldigt fin:)
Vi väntar också föl här hemma:) Det verkar som om det går över tiden för vårt sto. Vi hade förväntat oss att det skulle komma tidigare dock:P

#2 Ja vårt föl är ju inte sen ännu. Hon ska föla 1 juni men hon har inte börjat fylla på med mjölk och hennes ljuver är väl lite större men inte speciellt mycket.

Vi har också fått ett litet föl på gården (gick också över tid, nästan 2 veckor). Hon är jättebusig och hoppar genom staketet hela tiden.
Kul att ha dig tillbaka här förresten :-)
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
Men vilken söt! :)
Så mysigt med föl, gosat med travarföl i helgen, så är riktigt kär i föl nu. :)

Tack alla^^
Ja föltider underbara och just nu hemska x) Sovit max 3 timmar i natt, faster och jag var övertygade om att nästa var på väg men tji fick vi. Dock är det nog inte långt kvar nu till nästa bebis tittar ut^^
Skotti har redan förändrats från blyg till väldigt social^^ igår gnäggade han till och med när jag kom upp till hagen^^
Hur många föl väntar ni på i år?

Åh, så söt ;D
Vad är det för ras? :3

#10 En sådan korsning skulle jag kunna tänka mig att ha som en körhäst 

#12 Nu får man sökert påhoppningar här. Har själv islandssto (2st) och shettishigstar så man kan ju fixa en sådan korning själv ju….

Herregud så söt >w<