Dig och din häst
Nu vill jag veta lite mer om er och era hästar :) Hur gammal är du? Hur länge har du hållt på med hästar? När fick du häst? Vad har du för häst nu? vad heter den? Vad är det för ras? kön? Hur gammal?
Kanske kan ni ladda upp lite bilder också? :)
Själv är jag 14 år och har pysslat med hästar sen jag var 3 år, började på ridskola när jag var 6. jag fick sköthäst när jag var 10-11 år, När jag fyllde 12 fick jag min första häst som jag fortfarande har kvar. Hon heter Sandy Bell och är korsning mellan varmblodig travare och connemara. Hon är nu 20 år men mycket pigg och fräsch för sin ålder. Hon är ett sto ;P

Vilka härliga bilder :)
Jag heter Hanne och är 16år, min häst (favoriten av mina) heter Anja och är en ostartad varmblodig travare på 12år.
Jag har alltid haft hästar runt omkring mig, och fick min första häst strax efter 3,5år. Är i princip en självlärd ryttare, älltså inte den bästa :P Bild kmr.

Jag har haft hät så länge jag kan minnas :) ibland har vi bara haft ngn och som högst ha vi haft 16 samtidigt :)
Nu har vi 11 hästar men bara 8st hemma. :)
Det är 5st avelshästar både varmblod och kallblod. + ett föl
Två st russ varav en som jag tävlar i trav nu och en som jag har tävlat i trav och även var min första häst(var 12 då), men var tvungen att sälja henne för vi hade för många hästar, men nu har jag tebax henne för saknaden var förs storoch hon kommer ut på banan i slutet av sommaren tror jag :)
En shettis som körs av dem som vill i klubben då jag är för gammal ^^
Sedan har vi även en tävlingshäst i trav och en häst som vi rider :)
Som ni ksk förstår så är trav och avel huvudelen i min familj sedan rider vi även monte med dem och har alla möjliga saker för oss, utflykter o sånna saker :)
jag hetter Anna och är 22 år,är uppvuxen med hästar och har jobbat med hästar sen jag var 16
har ett halvblods sto e:chapman på 21 och tror att hon är 4^^har tävlats upp till msv dressyr,går tornerspel och långa turer med mig i skogen
och har en 3 åring tillsammans med en vän som är våran egen uppfödning som just nu är under inridning
finns inga ridbilder på mig,hatar att bli fotad,så det kommer en bild på var häst istället;)
tanten på en promenad
#4 Tack så mycket :') Ska bli kul och se bilder :)
#5 Vad många hästar :p Var är den nionde hästen? Vad roligt med trav och avel, Min granne har travhästar, Kanske ska börja arbeta hos honom nästa år som hästskötare =)
#6 Vilka skönheter till hästar du har :)
Heter Camilla och är 23 år, har ingen egen häst men en delfoderhäst som jag har fem dagar i veckan. Har haft honom i tre år ungefär, varierat mellan helfoder och delfoder beroende på hur mycket tid ägaren haft.
Han är en varmblodstravare på 18 år som heter Storis/Storen/Stor. Har sprungit endel på travet med hyfsat resultat, stått rätt många år i träning.
En perfekt häst för mig, helt underbar. När kommer skaffa en egen häst kommer det inte bli lätt att hitta en som passar mig lika bra. :\
#9 vad fin han var =)
Vad gör ni på bilden? :)
#10: Rider dressyrlektion för min tränare, fast just där står vi still och lyssnar. :)
#11 Okej :)

#8 haha alla hästar är med där ;) räkna fölet som en oxå :P Väldit härligt med avel och trav, men mest hästarna! :D

Jag heter Johanna och har hållt på med hästar i snart 4 år. Så länge jag har varit intresserad av hästar så har jag haft häst hemma men bara för att mamma och syster har ridit längre än mig. Jag är nu 19 år gammal och just nu har jag och min familj 7 hästar varav 1 är borta på hingstbete. M
in pärla heter Eternity och är både min och mammas tävlings/träningshäst. Vi startade vår första tävling i söndags, min allra första tävling i dressyr och kom 2:a i LB:1 och ramlade av i LA:1! Haha men det är ju sånt som händer. Ettan som hon kallas är ett sto på 10 år och kan vara lite tjurig om hon vill, blir lätt uttråkad.. Hon är ett svenskt halvblod av den gamla stammen med en okänd stamtavla. Dock vet vi vilken stam hon har där bla Utrillo, karriär och monaco. Hon är en fin dressyrhäst både exteriört och steg men hon gillar även att hoppa men hon kan vara lite tittig på hinder, precis som jag;)

Jag är 25 år och har islandshästen Gyllir som är 12. Haft honom sen han var 4. Han är en dröm! :-) Finns massor att läsa om medlemmar här på sidan även i presentationstråden.
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
8#dom tackar
Heter Linnéa & är 14 år. Har alltid haft hästar runt mej men kanske på avstånd(?) Min farmor har alltid haft häst så när jag var 3år började jag att rida. Har ridit i ca 11år nu då :) Har erfarenhet i både hopping, dressyr & western!
Hästen vi har heter Regina af Toftlundgaard. Ett sto som är född 16 Mars 1997. Korsning mellan Oldenburgare/Engelskt Fullblod/Danskt varmblod. Men oxå ett riktigt sto. Envis som alla tjejer, men super mysig <3 Osäker i hoppningen men vi har kommit upp i 1.10m (skit nöjd över hon) & startat en dressyr tävling. (Andra plats :D) Hon är lite knasig men hoppas att vi kan komma långt i dressyren :)
e. Ruben OLH 719
u. Midde OLN 96012
Har hittat stam till 1800-talet :) Upptäckte att hon har eng. fullblod i både mammas & pappans sida :]

Heter Erika och är 17år, är uppväxt med hästar, nordsvenskar och fjordingar! ;)
Har 3 egna hästar samt att jag är hjälpreda åt morfar,
Mina 3 hjärtegryn heter
Jackie John, varmblodigt travare på 12år. Ostartad!
En fruktansvärt fin och känslig häst och faktiskt min favorit av dessa 3
Rider henne med vikten och rösten, hon har börjar följa mig och lite smått så.
Sampdoria, varmblodig travare på 8år. Startad!
Fin häst, haft henne i snart 2 månader nu så kan inte uttala mig så mycket förutom att hon är f.d travare och vi håller på att träna bort henne interval löpningar -.-
Oskar, Shetlandsponny på 18år.
Otroligt söt kille, rädd livet på honom har varit brutalt misskött och haft fång 2 ggr. Han går mest som sällskap då hans ben blivit lite stela av fång och grymt vanskötta hovar!
Men min pärla är mitt fjordsto Fanny som jag misste i fång för 2½ år sedan, vi va lika gammla jag är född 2 april -93 och hon va född 15 maj -93. Det var en svår vän att missta..