Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettträningstips
Läst 2739 ggr
KaninenWilma
0

Filma er!

Jag skulle gärna villja se när ni gör "the seven games" på eran häst. Kan inte ni ta med kameran till stallet och filma när ni gör det?, från lek 1-7 ?:)

Det är intressant att se hur andra jobbar med sina hästar! :)

sallberglina
0

Jättebra idé! :)

KaninenWilma
0

#1: Ja, det är säkert mer än jag som vill se? :P

Zaphix
0

Menar du lekarna på grundnivå? Alltså bara lekarna rakt upp och ned?

Kan se om jag kan få till en film imorrn, regnar det inte så. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

KaninenWilma
0

#3: Ja, grundnivå :) Vissa gärna ganska tydligt hur du gör ;) Så även nybörjare förstår..

Zaphix
0

Okej, ska se vad vi kan få till. :)

Min och Dackes blogg

KaninenWilma
0

#5: Va kul! :)

sallberglina
0

Jag är total nybörjare och vill se grunderna!

anyberg
0

det finns annars tonvis med videos på youtube redan:

Friendly

Porcupine

mfl…

sallberglina
0

Det vet vi nog alla, men det är mycket roligare att kunna fråga folk som tränar o.s.v.

anyberg
0

aha då förstår jag :)

anyberg
0

Då skulle jag vilja vända på det och be ER att filma när ni gör ert bästa försök. Att se och diskutera era filmer lär man sig mycket mer av tror jag.

Zaphix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag har vi kollat igenom en del av de saker vi övat på för att se hur det sitter.
Så passade på att filma när vi gör de sju lekarna, endel blev seriöst (det jag ville checka av) och annat blev snabbt bara för att ha filmat det. :)

Måste dock varna först för lerig häst, orkade inte borsta idag.. Ursäkten är att han behöver skyddet för flugorna. :)

Min och Dackes blogg

sallberglina
0

# 12 såg filmen på zoomin, och jag tyckte ni var så duktiga!

KaninenWilma
0

#12: Va bra film! :) Jätte bra:P  Duktifa var ni oxå!

Birke
0