Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: off-topic
Läst 1379 ggr
anyberg
0

OT Världens minsta häst

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jamen det är ju så man dör helt och hållet! Skrattande

Zaphix
0

Jag tycker den såg konstig ut.. Huvudformen såg väldigt annorlunda ut, och bakbenen var så långa och vinklade. Söt, men kanske en aning sönderavlad..?

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Birke
0

Tycker också att den såg lite skum ut, precs som den där Tumbelina, lr vad hon heter.

anyberg
0

Haha ja det är ju en dvärg! Men den är ju så glad! Klad hest! :)

Birke
0

#3 Är det inte Tumbelina som du har på din visningsbild/avatar? Tlr så synd om henne :(

[spinn]
0

Vad söt :) men ja, kanske lite väl framavlad.

anyberg
0

Ja det är fy skam med sönderavlade djur… men det är väl dumt att tycka synd om de som faktiskt är födda och som springer omkring och är glada och inte vet om att de är en produkt av dålig avel?

Den är ju så liten och glad! Inget att tycka synd om. Dålig avel är en annan diskussion :)

[spinn]
0

Ja, håller med, den ser ut att må bra och det är det viktigaste. :)

yoanna
0

Shitt vilken söt sak ^^

WhoCares-01
0

#3 Einstein är inte dvärg. ingen dvärgen alls i kroppen. bara liten =) han är ju amerikanskt miniatyr tror jag det stog någonstans. finns ju engelska fullblod som blir små d-ponnier för att de helt enkelt stannat i växten.

sen så är det inte konstigt att han ser lite konstig ut med långa bakben och stort huvud. det är inte ovanligt att föl ser ut så de första dagarna. =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

anyberg
0

#9 Jag hade inget ljud på när jag kollade på klippet första gången, dom säger ju faktiskt att han inte är dvärg, bara liten och sprallig. :)

WhoCares-01
0

#10 har inte kollat än =) satt i skolan förut och det är inget ljud på datorerna där. men jag har läst en artikel omdet =) ska kolla nu =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3