drömmar ..
Vill bara skriva av mig lite, hoppas att det är okej :-)
Jag har en dröm som jag tänker på flera gånger om dagen. Den drömmen håller mig uppe på nätterna, då jag ligger i min säng och bara tänker på hur underbart det skulle vara.
Drömmen är att ha ett eget nummer på en show som brukar hållas en gång per år här. Då skulle jag och min häst, visa att det omöjliga inte är omöjligt. Alltså att rida utan utrustning, att visa hur mycket man kan lita på någon, visa lite tricks och sånt. Jag vet precis vilken låt jag skulle ha, och jag vet precis hur programmet skulle se ut. Det ända som fattas är träning.
Min häst är ganska rädd för ljud osv. Men om vi lånade ridhuset några gånger så vi verkligen får träna, tror ni då att vi skulle kunna lyckas? Det här är något jag verkligen vill, så jag kommer inte ge upp!
Visst, jag är ung. Men även jag har drömmar. Och jag har jobbat så hårt för att få min häst som han är idag.
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Låter som en fantastisk idé! Just eftersom du är ung kommer folk bli ännu mer imponerade :-)
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
Tack så mycket, provade lite på mitt "nummer" idag när jag red, det gick väldigt bra :-)
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"