Bilder från dagen..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hade fått låna en kamera idag och tog massa bilder, filmade lite också men det blev så skakigt så man kan knappt titta på det..
Är sååå nöjd med dagen, tränade lite från marken i hagen, red sedan bort till en paddock och red lite.
Släppte sedan lös Storen i paddocken och han sprang runt och visade upp sig ett tag, sedan så började han uppmärksamma mig. Bjöd in honom till mig och han kom direkt vilket han aldrig gör annars.
Sedan kunde vi leka med honom lös en massa, driving, sideway, jojo, circeling och sånt. Hur kul som helst för han ville verkligen vara med mig, det brukar han inte utan han brukar gå ifrån mig.. Aldrig gått så bra förut. :)
Tror att vårt avbott i den vanliga träningen för att bara trickträna med klickern har gjort mycket. Så nu vet jag hur jag ska fortsätta. :)
Bilderna är mest när han springer runt, svårt att ta kort när man själv tränar.. :)
Fina hästar :)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Skojsigt att se! Kul att det funkar så bra :-) Men jag saknade apport, den har jag sett fram emot ju!
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
#1: Ja, fast den stora bruna är finast! :)
#2: Jag tänkte filma den, och jag försökte. Men han kom för nära hela tiden, och det är en fördröjning innan filmen börjar och då hinner han komma emot mig..
Men imorrn har jag förhoppningsvis sällskap, så då hoppas jag vi får till en film. :)
#4: Jag är rätt så säker på att det är de vita benlindorna som luras. :)
Såhär ser han nämligen ut i vanliga fall. ;)
(Han äter.. Jag är inte helt säker på att han verkligen får i sig sitt kraftfodret eller bara dräller runt det i boxen..)