Sned svans?
Min ponny håller svansen åt vänster, vad kan det bero på??
Jag tror inte de hör hit på NH de bör du fråga på ridsport,Då du får fler svar:eftersom deta är en NH sida.men du har tur jag kan svara.
De berot på att de är något med ryggen som som gör svansen sed.de kan va något som att hästen har en sned ryggrad eler en skada som oftast märks av när man ser svansen sned.Rygg kan ha något fel de bör kollas.Men fåga på
Ridsport.ifokus

NH folk är också hästfolk, och därför tror jag säkert att du kan få svar här, men dock inte från mig.
Har jag på stot något annat???
De var inte så jag menade bara att de finns fler personer på ridspoer som kan detta och får fler svar.
Sen hör deta inte hit då de är OT och de fanns en hel del medlemar som inte gillade OT.Så vi bör holla oss till ämnet.

#3 Jag sa att jag visst tyckte och trodde att hon kunde få svar eftersom att du sa tvärtom. Förstår inte hur jag kunde glida utanför ämnet här, men men. Försök att inte reagera så stark.
#4.Jag reagerade normalt.
Du miss förstod mig dena tråda är OT och medllemarna har tidigare tjatat om att de inte va så kul,skit jobbigt med ot och ville att dena sajt skulle hållas till ämnet NH.Visst kan hon få svar här men de är OT och hör inte hit.

Min häst håller också svansen sned ibland. Han är genomkollat och det är inget fel på ryggen. Däremot tror jag att han bara är ojämn musklad. Han har svårt att hålla traven i uppförsbackar och små cirklar, jag tror att det hänger ihop. Dock ingen dum idé att kolla upp det för säkerhetsskull. Veterinären lär inte kunna hjälpa dig (om du inte har en exemptionell bra sådan), utan jag skulle vända mig till en equiterapeut, kraniosakralterapeut, massör, naprapat eller liknande.
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
Min sysslings häst har sne svans :P
& han har inga problem bara gammal ;)