Envis ponny
Har en enormt envis ponny. Jag har aldrig sett något liknande i hästväg. En gång skulle vi hoppa över ett hinder och hon vägrade gå framåt, min tränare och min mamma försökte med allt. Men nej, hon vägrade! Moa kan ibland också totalt mölja över en, om hon bara vill. Plötsligt och på en gång och man har inte en chans när hon gör det.
Moa är en enormt trevlig ponny som har flyttat runt en hel del i sitt korta liv. Vi har haft henne sedan sep. 2008 och hon har blivit väldigt mkt bättre sedan vi fick henne men hon har en vilja av stål och kan vara respektlös mot mig och de andra i stallet.
Nu till frågan. Är det någon som vet en bra NH-tränare vid Uppsala/Gävle-hållet? Jag har blivit lurad förut när jag provat på NH-tränare och det skulle vara bra om man fick någon slags referens till någon annan.
// Ida Bergefur - Angelus Stuteri
Sala ? 'är det för långt ?
#1 Sala låter intressant för mig om inte annat! :D
Hakuna matata!
gå in på ridharmoni.se olle wåhlberg underbar tränare han har lärt mig otroligt mycket och det är ett jätte mysigt ställe du kan ställa din häst i en box medans ni går in och fikar i världens mysigaste stuga :)
#1 Sala är liite för långt bort :D
#3 Låter intressant, ska kolla upp :D
// Ida Bergefur - Angelus Stuteri