Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: freestyle
Läst 1314 ggr
HannaT
0

Fantastisk ridning *film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vet att det laddats upp en liknande video, men jag tycker att den här är snäppet bättre. Snacka om samspel!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Birke
0

Har för mig att jag har sett exak samma video på ngn ifocus sida, men minns inte vilken :S

Men jag får iafll rysningar - vilket fantastiskt ekipage!!

EwaAngantyr
0

Jag tycker oxå det är en fantastisk film men jag undrar lite varför han slår så med svansen??

[fjordtokan]
0

Efter att ha kikat på Pat och Magic hela kvällen känns det där lite larvigt först. Men sen tänker man lite hehe och det är riktigt bra ridning.

Birke
0

#2 Uppenbarligen inte helt nöjd, för tror inte att det kan va ngt flygfä som sitter o tuggar på honom. Högljud puplik, högljud musik skulle jag gissa på.

Salish
0

Sitter och ryser, helt fantastiskt! :D

[trollduva]
0

underbar film=)

Hannybee
0

Wow, helt underbart… Skrattande

Att inte sånt öppnar ögonen på folk. Varför ska man sitta och slita i hästar, slå med spö när de inte lyder när man kan göra så här? Jag tror egentligen inte att det är så svårt heller, om man bara fick lära sig att tänka ur hästens synvinkel från början. Annars är det så mycket att "man måste visa hästen vem som bestämmer" och "sätta den på plats". ^^

Salish
0

Man hör ju hela tiden, "visa att det är du som är chefen!", men varför det? Man ska ju vara ledare, det är stor skillnad!

kaka1234567
0

Underbar video =)

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Hannybee
0

#8 Precis! Flört

velepa1986
0

wow, jag tror jag fick en tår i ögat!