Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: annonstorget
Läst 890 ggr
ElinAlexandra
0

Underbar skogsmulle!

Supersnäll gentleman som vill komma till någon med mycket kärlek att ge som söker en skogsmulle och bästa kompis. 15 år, Ca 165cm i mankhöjd, fullblodsvalack. 100% frisk men har en gammal senskada så därför kan han bara promendridas och ej hoppa. "100%" trafiksäker och jättebra på uteritter, älskar att rida i skogen och på stranden! Vill ha någon med samma ambition som han- att bara njuta av lugnare ridturer och massor av mys! Krav är snäll hästkompis och lösdrift alt. mycket utevistelse i bra hagar! Bortskänkes ej! Kan ev. bli aktuellt efter längre tids lån. Långtidsfodervärd sökes omgående. Jättesnäll med andra hästar! Älskar ston och föl o fungerar super med dem! Kan gärna gå som enbart sällskapshäst om hagarna är bra och så klart bra kompisar! Ring 0733434026 el. maila info@stuteriollie.com Fodervärden står för alla kostnader men betalar inget för lån.

Gyllir
0

Jag kanske vet någon som är intresserad. Var finns hästen? Är den lugn och snäll att rida på? Två hästkompisar finns på lösdrift med jättefina hagar och massvis med kärlek.

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

ElinAlexandra
0

Hej!

Han är jättesnäll och lugn att rida. Han är välriden, en rolig allroundhäst som har gått lite dressyr, lite hopp och massor av kul uteritter. Men nu får han endast promenadridas (och inte hoppa). Han är född hemma och vi hade hans mamma och pappa med. Han har bara gått på banan en kort tid, så han har varit "vanlig" ridhäst alltid. Man kan rida honom i grimma likagärna som i träns. Nu är han inte alls igång utan måste sättas igång långsamt med mycket skritt.

På Bjärehalvön i Skåne. Du får gärna maila mig om du vill så kanjag berätta mer! Det låter jättebra : ).

Gyllir
0

Det låter helt perfekt. Det krävs lite övertalning här, men jag ska jobba på det! Hör av mig så fort jag vet mer.

Anne

When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli

Hemsida: www.hästiharmoni.se

ElinAlexandra
0

Glad Ja, bara hör av dig när du vet!