Tänkte bara...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
… presentera mig och mina hästar!
Var mycket inne på iFokus förut men nu var det ett tag sen. Vad glad jag blev när jag såg att det skapats ett NH iFokus! Så jag tänkte bara säga hej och presentera oss :)
Norah Kohle heter jag, jag är 16 år gammal och bor i Kungsbacka. Har två hästar, dels min självfrände "Conny" som jag har haft i 5 år. Vi hade många problem i början då han blivit illa misshandlad och blivit katatonisk, för att sedan explodera om man fortsatte pressa honom. När jag fick honom var han väldigt tydligt RBE & RBI, men efter mycket tålamod och kärlek är han nu mer "blandad" med lite inslag från både RBI, LBI och LBE.
Jag tränar mycket trickträning med honom. Allt vi gör är en lek och han älskar att lära sig nya saker. Jag tränar också mycket ridning utan träns eller grimma!
Sen har jag Coolman, en 21-årig gammal trotjänare som tidigare gått på ridskola. En relativt dominant herre som ständigt hävar att Han är bäst ;) Tydlig LBE! Jag har inte kunnat träna så mycket med honom, utan vi mest flummar omkring och leker, tränar lite trickträning osv.
Jag tycker väldigt mycket om mina hästar!
Ouups.. :O
Såg inte förrän nu att det fanns en presentationstråd.. Ber om ursäkt att jag inte lade detta där! 
Hej och Välkommen till oss!!!

Du bor nära mig! Roligt!
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se

Ni är såå fina!! :D<3

#4 Bor i Göteborg, hästen står i Mölnlycke.
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
#5 Tack :)
#6 Taack, ni med!
#7 Jahaa, nej det var ju inte så långt :D
Conny verkar såå härlig! Synd att du bor så långt bort, hade gärna bjudit över dig till mig på en häst dag annars. Skulle så gärna vilja lära mig mera o du verkar kunna massor!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//