Underbar ridtur!
Jag blir så lycklig av min häst :-) Det känns som att vi har en så bra relation nu. Igår lekte jag med honom Liberty (i frihet) i paddocken. Jag lärde honom att stå stilla en bit ifrån mig och sedan galoppera emot mig. Han är så söt när han hoppar fram i full fart för att stoppa ner huvudet under min arm när han kommit fram. Vi har ett stort plaströr som han går sideways emot mig över, med frambenen på ena sidan, bakbenen på andra sidan röret. Det känns så bra så det kan inte vara fel!
Idag var vi ute på en längre tur tillsammans med några andra. De andra hästarna blev väldigt stressade av några smällare, men Gyllir brydde sig inte. Han lyssnar så bra så jag kan rida på pyttesmå hjälper. Även om de andra springer i full galopp så tappar jag aldrig bort honom, det är alltid han och jag. Nu låter det som jag skryter värst här, men jag är bara så lycklig över att ha honom, så jag måste berätta!
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se
Vad härligt att det känns så bra för er. :)
Är alltid kul när man känner att allt fungerar och man har tagit sig framåt. :)

Härligt:D
Så kul o höra om Gyllir! Ibland blir man rörd av den fina kontakten mellan en själv och ens häst. Härligt!
Vad kul att det går bra för er :)
De låter inte alls som att du skryter.Bara att du värkar glad och stollt.
Jag vet hur de känns helt underbart men jag bara vill ha min bebbe.
Du har säkert en underbar kompis de har jag med men han är inte min.Och Pg det kan jag inte va där varje da då föräldrarna tycker att jag ska va hemme en del också.Men de är för att han inte är min häst . Annars skulle jag få gå ditt varje da men nu är han inte min .
jag sukar. Och önskar dig lycka till i fram tiden

Tack, det är helt underbart att ha en häst-vän :-)
Anne
When a horse becomes part of you, there is nothing you can't do! Pat Parelli
Hemsida: www.hästiharmoni.se