Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikett: off-topic
Läst 952 ggr
MLphoto
0

Världens tålmodigaste ponny

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det tillhör ju lite NH iaf… Oskyldig

Jag måste bara bjuda på den här, för jisses så mycket jag har garvat idag. Och min ponny har som vanligt bara suckat åt mig. Cool Förhoppningsvis kan det ju bjuda resten på ett par goda skratt också, även om det roligaste inte kom med på film.

Det är väl tur att man hittar individer som står ut med världens knäppaste matte! Flört

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

LinaN
0

Haha! härligt! Hurmånga gånger fick du göra detta då tro?

En annan har ju smidigheten av ett väggfast kassaskåp och för mig att tro att jag någonsin ska göra något som ens är i närheten av detta med min häst är bara dumhet ;)

Men jättekul att se filmer från er! blir så glad när man ser ert arbete, oavsett om det är NH, trick eller annat!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MLphoto
0

#1, Haha du anar inte. Jag känner igen mig i kassaskåps-jämförelsen kan jag ju lugnt säga.. Flört

Första hoppet var verkligen gårdagens bästa,
Backar ex antal meter, och börjar sedan springa som den värsta OSsprintern, lägger händerna på ländryggen och svingar mig graciöst över rumpan och ryggen, halvvägs över halsen känner jag att fan - jag klarar det här!  Då kör min gyllene springare upp huvudet i skrevet på mig, benet hakar fast och jag voltar snyggt och stilrent rakt ner i leran.GrinGrinGrinGrinGrin

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."