Film
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ok detta var ju inte så lyckat som ni ser.
Oj vad Peewee inte ville vara med om detta idag. Men sen är han grymt understimmulerad just nu också. Han blir det lätt och snabbt.
Som ni ser han vinkar och funderar på både buga och yogan. Någon gång tar han ett steg och funderar på att gå iväg m.m.
Ja det gick helt enkelt inte så bra idag. Men sånna dagar ska väl också finnas;P
Detta med munnen, Han bits inte han är bara grymt utråkad, samma när han gå en markering och slänger upp sin hov på min fot. Han ställde aldrig ner den ens utan lite trumpet tog han tillbaka den.
Får försöka komma upp med något roligare för honom imorgon. För idag var inte kul.
När jag står på stolen speciellt han är väldigt frustrerad över att vi inte hittar på något annat.
Ja och så får jag utsäkta att jag drog tillbaka repet för fort en gång, bad självklart om ursäkt till honom
Varför jag slänger upp det alls?
Jo för att det är en snabb genom gång i friendly game. (sen kom det med två andra övningar).
Dessutom kan jag lika gärna bjuda på en dålig dag :P ingen är perfekt.
För att vara en dålig dag så såg det ju väldigt bra ut ändå :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Han är ju så söt, kan inte annat än fnissa åt honom. :)
Han ser ganska less och frustrerad ut, förväntade sig väl nåt roligare. :)
Men han är ju sjukt söt som sagt. :)

kanon bra jobb du gjort med honom! fint samspel dock lite godis focuserad
är han LBI ?
Tycker du gr toppen jobb så kul att se! Tror int emånga kan göra de du gjorde när du stod på stolen ex! Bra jobbat tjejen!

#4 Tack! Hehe nej efter det lilla jag vet (provat göra den där kartan
) är han LBE.
Haha han är inte så godis fixerad normalt (inte om man gämför med Tuffis
). Där emot är han så uttråkad att han hittar på allt för att det ska hända något.
Han vill alltid ha saker i munnen bär runt på saker m.m. och kan man inte det kan man alltid se om man hittar något godis (speciellt när matte skämt bort honom lite vid inkörningen
).
Fast LBI…jo är han på riktigt dåligt humör blir han nog LBI (inte super insatt i parelli).:)