Parelli i Birmingham
Vilka ska dit??
http://www.parelli.com/content.faces?contentId=189
Jag och min man ska åka!!! Ska bli så kul att se dem live!

vill dit hoppas en dag våga flyga!
Skulle jättegärna åka dit, vore jättekul, men har inte råd..
Ja, biljetterna kostar ju en del men flyget med Ryanair är ganska billigt!
Okej.. Ska kolla upp kostnader för flyg och så kanske.
Tyvärr så går ju de mesta av mina pengar till uppstallning och mat till hästen, inte så mycket över till annat.
å jag skulle så gärna vilja åka, men det saknas pengar.. 
Att få se Parelli in live vore ju helt underbart.
men med a-kassa som enda inkomst är det bara att glömma det 
Nu hara jag köpt biljetter. De kostade 1200:-/st men det är två hela dagar. Oj, vad roligt det ska bli!!!
#7 va kul!!
Blir lite avundsjuk faktiskt
Jag förstår det!! Jag vill verkligen unna mig detta och ser så mycket fram emot resan! Sista augusti är sisat dagen om man vill köpa biljetter till reducerat Savvy-pris. . .

vi kommer att åka hel amin familj! el ja de är bara jagsom ska på eventet då men endå!! wiiiih!!
Då ses vi kanske! Var ska du bo?

Söderhamn 8mil norr om Gävle :) du då? Jaaaaa hoppas vi ses! Vart ska ni bo? vilket flyg tar ni? vi åker ner på fredagen vi. Landar i London 22.30 tror jag de var.
Jag menar var du ska bo i Birmingham..
Jag bor i Vimmerby normalt och i Coventry under Parellidagrna. Vi åker från Skavsta på torsdagen.
*KL* Du som har en Cob kanske passa på och titta på cobar. Ligger ett stuteri inte alls långt från Birmingham International. Wishaw stud.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Nej, jag kommer bara att ha ögon för Parelli denna helg 
Dessutom räcker det med en cob..

Ja int har man tid med annat inte
Funderar just vart vi ska bo :)
1200kr för 2 dagar skulle man ju kunna skrapa fram, man får satsa på nästa år.. men hoppas ni får roligt ni som åker
Vi hittade ett billigt hotel i Coventry. Hylands Hotel.

Tittade på vid arnean å de var inte så farlig alls,två vuxna ett barn 1200kr för en natt då.. el varde två?? hummm