Natural Horsemanship iFokus

Natural Horsemanship

Etikettallmänt
Läst 1043 ggr
RomDoll07
7

Mindre perfekta dagar

Hej!

Jag tänkte bara dela med mig av en film jag klippt ihop med mindre perfekta dagar från mitt första år med Pilgrim. För även om man har en jättesnäll och duktig häst kommer det alltid finnas dagar då det inte går så bra, det som är viktigt är hur man hanterar dessa motgångar.

Gjord bara för skojs skull, så är det någon som bara vill ha lite underhållning i några minuter, kunna sitta och skratta åt hur mycket bättre ni är än mig och Pilgrim och få lite bättre självförtroende, varsågod. Elaka kommentarer undanbedes däremot.

http://www.youtube.com/watch?v=us3OFB4YtXk

Krullsvans
0

Haha, skrattade så jag grät. Pilgrims kompis verkar vara dödsskön.

LinaN
0

Hahah! Gull-Jana vart ju för skön!

Kul o se att det inte bara är jag som har/haft trubbel i galoppen :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Caroline L
0

Haha Gull-Jana var ju för underbar! Kom och ställde sig ivägen, tog upp hela bilden haha åh.

Och Pilgrims sparkar var ju för söta! 😃

RomDoll07
0

Ja, Jana är rolig hon, hon är ju nordis :P Och tack för era kommentarer, kul att jag kunnat roa någon i alla fall :)

Alla klipp med Pilgrims små skutt (man kan ju knappt kalla det bockningar :P) är från i vintras då vi just hade börjat med galopparbete på riktigt och det tyckte han ju var livat värre så i början var ändan mer uppe i luften än den var på backen i galoppen :P Men efter bara några gånger blev det lugnare och nu gör han det nästan aldrig. Fast nått glädjeskutt nån gång ibland kan jag nog stå ut med :)

nattryttare
1

Vilken härlig film, roligt med folk som bjuder på sig själva ^^  (I motsats till "dressyrsurtanterna" ;)

Tycker Pilgrim verkar störtskön! :D

Brollan1
0

Får skriva som en kompis ofta säger till mig "coolt" att få se den andra sidan ochså när det inte alltid går som man hade tänkt (som det ofta gör;-). Det var en stor linslus.. ;-)

Lycka till

"Gör det lätt att göra rätt och jobbigt att göra fel, hästen får välja vilket den vill och lära sig av det"

supernatural
0

Himla skön film! Man blir så glad 😃

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

FruJohansson
0

😂 så härligt med så GLAD häst! och den andra ville ju också vara med hihi. Taskmört, du får ju jobbe med dem i tandem ju! 😉

pebb
0

Hahaha när kameran ramlade, ni red ner flaggan och lilla linslusen som skulle vara med hela tiden, undeerbart!