Annons:
Etikettoff-topic
Läst 738 ggr
ähnchen
2/17/19, 4:15 PM

Nya äventyr

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ca. ett år sedan planerade jag min hästiska framtid. Att driva ett stall fanns INTE med i planen… 🤪

Min kompis brukar säga att allt händer av en anledning. Jag är inte beredd ännu att tro på ödet, men på att allt som händer lär mig något. Och det är anledning nog för mig 😉

Det ska bli sååå spännande med nästa del av resan 🙂

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Annons:
tiger tok
2/17/19, 5:31 PM
#1

Kul ju! Lycka till och uppdatera gärna!

ähnchen
3/7/19, 6:37 AM
#2

Nu har det varit lite väl tyst här. Jag har haft en hel del att göra med att komma igång med stallet och nu känner jag mig någorlunda installerat. Det finns en lång lista kvar att beta av men grunden ligger. 🥳

Tjejerna har tagit avflytten av alla andra kompisar med lugn. Hade räknat med några nervösa utfall men de verkar trivas bra. Nu gäller det att hitta några nya kompisar som vill bo med dem. 🤗

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Maleficum
3/10/19, 7:41 PM
#3

Vad roligt! Skulle vara superskoj att få se lite uppdateringar då och då hur det går (och såklart bilder på hur det ser ut).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Gronstedt
3/13/19, 1:16 PM
#4

Synd att du inte finns i min del av världen - jag letar lite lätt efter häst och någonstans att ha den …

ähnchen
3/14/19, 8:02 PM
#5

#3 Skall ske :) Bilder finns en hel del här redan ;) Är samma ställe, bara att min kompis har flyttat härifrån och jag stannar kvar :) 

För tillfället sker en del rensning, röjning, begripa sig på elstängseldragningen OCH att få bort alla dessa kardborrar ur den ena hagen innan betessäsongen börjar! :D

#4 Vad kul att du har börjat spana lite efter häst!! 8-) Det är väl bara att flytta lite närmare hit ;)

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Gronstedt
3/15/19, 6:56 AM
#6

#5: 😃. Eller så får jag göra som du och leta efter någon som kan flytta in hos mig.

Annons:
ähnchen
3/15/19, 9:03 PM
#7

#6 Hmmm, jag kanske ska flytta närmare dig då 🤪

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

ähnchen
4/6/19, 4:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Dagens utmaning: Betesputs. Jag har fegat idag och låtit sambon köra. Imorgon får jag lov att kliva ut ur komfortzonen 8-)

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Vrilen
4/6/19, 10:38 PM
#9

När ni ändå är i farten tycker jag att ni ska komma hit och köra lite hos oss också 😂

Upp till toppen
Annons: