Annons:
Etikettallmänt
Läst 686 ggr
PennyScarlett
2014-09-03 21:47

Hästblogg

Hoppas att mitt inlägg hamnade rätt nu? 

Ville bara tipsa om min nyfödda hästblogg! Folk frågar mig så mycket kring MINA hästar så tänkte att jag kunde samla allt där så kan folk få läsa själva :) Vanligaste frågorna jag får är "Vad ska du med tre hästar till? Dom är så olika, hur väljer du häst? Vad är viktigast för dig att din häst har? Varför säljer du inte en? Varför ramlar du av hela tiden om dina hästar nu är så snälla?" 

Min stora dröm är ju att bli hästcoach. Lisbeth Jonsson och Buck Brannaman är MINA fantastiska inspirationskällor och mycket av mitt tänk och mitt sätt att hantera hästar kommer ifrån dom. Sen tänker jag väldigt djupt kring hästar. Tänker på deras själ och vad de värdesätter och inte…ställer mig själv väldigt stora frågor :) 

Jag är INGEN tränare och inte på något vis utbildad. Kan inte ens påstå att jag HAR den där "tala med häst gåvan"…Men mitt hjärta och min själ vilar hos hästarna. 

Vore superkul om ni ville titta in, gärna lämna feedback. Vill bara markera att de "tips" och "instruktioner" som dyker upp i bloggen inte alltid är beprövade saker som jag faktiskt har något belägg för. Det funkar för mig och för min häst och försöker alltid tänka Ömsesidig respekt och tillit. Det bästa är ju ändå att hästar är mycket förlåtande djur och att man alltid kan lära sig mer!

När ni läser MINA inlägg vill jag be er att läsa med ödmjukhet, kärlek, värme och gemenskap eftersom det är med detta varje inlägg skrivs. 

Hoppas på att få se statistiken skjuta i höjden nu då! :D 

enbrapartnerharaldrigfelfarg.bloggplatsen.se

Ja, jag gillar MARK Rashid också :)

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Annons:
supernatural
2014-09-12 13:01
#1

Ska väl inte komma och vara en sån men On Line-kategorin är när man jobbar med hästen med "lina" alltså typ ledrep etc. Men admin kan säkert sätta ditt inlägg rätt!

Kollar gärna in på din blogg! 😃 Du får gärna besöka min med http://neapocalypse.blogg.se ❤️

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

LinaN
2014-09-12 15:01
#2

#1 fixat

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Upp till toppen
Annons: