Annons:
Etikettannonstorget
Läst 2025 ggr
FridaW
11/23/13, 9:53 PM

Fotografering

Hej!

Mitt namn är Frida Westergren och jag är en fotograf med säte i Göteborg. Söker just nu hästar att fotografera för utökning av min portfolio. Jag har körkort och tillgång till bil och kan ta mig till fotograferingsplatsen utan problem.

Bildexempel från tidigare fotograferingar hittar du här:
http://www.fridawestergren.com/layout2014/images/images.html

Kontakta mig för mer information.
info@fridawestergren.com | www.fridawestergren.com

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Annons:
FridaW
11/30/13, 7:36 PM
#1

Ett litet tillägg till #0: Med fotograferingen kommer det även ingå tre webbilder och en högupplöst digital bild.

Detta erbjudande är aktuellt 1 december - 31 januari.

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Emelie911
11/30/13, 10:11 PM
#2

Jag vill hemst gärna bli fotad med min häst eller bara på hästen , men bor uppe i skellefteå :(

FridaW
11/30/13, 11:01 PM
#3

#2 Synd att det är så långt bort, annars hade jag gärna kommit och fotograferat er!

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

kvekki
12/20/13, 3:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag bor i Kungsbacka, så om du vill komplettera din portfolio med långhåriga islandshästar när snön väl kommer sedan så är du välkommen! En av hästarna kan även ridas utan träns om det är något som lockar. Du får givetvis låna dom(oss) innan snön oxå, men nu är det ju bara blött, lerigt o grått så det känns kanske inte så inspirerande?

JTphoto
12/20/13, 10:21 PM
#5

Jag bor strax utanför Kungsbacka. Finns tre hästar i vårt stall. En varmblodig travare, ett kallblod (norsk dölehäst) och ett Lettiskt Halvblod.

Du kan läsa lite kort om dem här:

http://www.jtphoto.se/Stall-Rammberg

Kallblodet är inte mitt men vi får säkert låna honom om det skulle vara intressant :)

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"



FridaW
12/21/13, 9:13 PM
#6

#4 Det låter jätteintressant!! Ser inte ut som om det kommer bli någon snö i år, men med lite tur kanske det blir i början av nästa år istället. Finns alltid något positivt med alla sorters väder, men det blir såklart finast med snö istället för lera.

Du får gärna skicka ett mejl till mig på info@fridawestergren.com så kan vi prata lite mer om fotograferingen!

Måste bara tillägga att islandshästen på bilden du bifogade verkligen är jättevacker!

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Annons:
FridaW
12/21/13, 9:13 PM
#7

#5 Jättefina hästar! Hade varit jättekul att komma och fotografera hos dig! Du får gärna höra av dig till mig på info@fridawestergren.com så kan vi prata lite mer om fotograferingen!

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Upp till toppen
Annons: