Annons:
Etikettannonstorget
Läst 1753 ggr
-Cissi-
9/19/13, 11:03 AM

Säljer tagelarmband

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan tänkte se ifall nån skulle vara intresserad av att köpa handgjorda tagelarmband av er egen hästs tagel.

Taglet ska helst vara från svansen då det är längre och lite lättare att jobba med. Det funkar med tagel från manen oxå men då måste det vara ca 10cm längre än ditt handledsmått (Det kan oxå ta lite längre att göra). Det går snabbare att tillverka om ni själva lägger tagel stråna i en tofs, isf en tuss med tagel (men det går bra vilket som).

Det jag kommer vilja veta är vad du har för omkrets på armen och om du vill att den ska sitta tajt eller någorlunda löst.

Jag vill att ni skickar mej taglet och en eventuell knapp (inget måste) till stängningen. Det kommer ta ungefär 1-2veckor att göra. Och ni får tillbax taglet som blir över.

Jag har tänkt mej 200kr inklusive porto.

Pm:a om ni vill beställa. frågor kan tas i tråden :) 

Ps har ingen tenntråd hemma så kan inte göra armband med det nu (som syns i bilden)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
-Cissi-
9/28/13, 3:59 PM
#1

Putt :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
1/11/14, 5:02 PM
#2

Putt :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Cahira
1/20/14, 11:22 PM
#3

Snyggt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

-Cissi-
1/21/14, 11:18 AM
#4

Tack :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

TatsuOni
1/22/14, 1:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Så här ser mitt med gult tagel ut🙂 Köpt av -Cissi- såklart😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

-Cissi-
1/23/14, 11:56 AM
#6

Tack för bilden på det :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
TatsuOni
1/23/14, 2:25 PM
#7

Bara att kopiera om du vill lägga in någon annanstans Cissi^^


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: