Annons:
Etikettutrustning
Läst 3343 ggr
Peppe
8/21/13, 3:57 PM

Tävla med repgrimma

japp, nu har ni svaret här alla ni som undrat om man får tävla (hoppning) med repgrimma!

http://emmacsendes.wordpress.com/2013/08/20/hur-jag-fick-igenom-att-fa-tavla-med-repgrimma/

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Annons:
[[AcsJulia]]
8/21/13, 4:08 PM
#1

Blev så oändligt glad och stolt över tjejen som stod på sig för sig vilja! 🤗 🥳

LinaN
8/21/13, 6:48 PM
#2

länkade till detta för ett tag sen, toppen att man har svart på vitt att det är tillåtet inom hoppningen!

nu saknas bara rutin att kunna tävla på repgrimma, harry blir så grymt taggad på tävlingsbanan, sist tävla vi med vanligt mekaniskt hack och det gick rätt fort ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Zaphix
8/21/13, 9:05 PM
#3

Härligt att ridsportsförbundet börjar tänja på gränserna. :)

Man kan bli rejält frustrerad på det förbundet många gånger, för mig handlar det dock inte om hoppningen utan körningen. Där är det verkligen dags för dom att tänka om kring många saker om de vill göra sporten större.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[[AcsJulia]]
8/21/13, 10:08 PM
#4

#3 Jag kan inte annat än hålla med på den punkten. Jag förstår att man vill hålla på traditioner ibland, men en så liten sport i Sverige som körning har inte råd att "förlora" utövar genom att stänga ute alla oliktänkande. :/

Ett tips är att ni "knatar" in på ridsportsförbundets sida för de har tagit emot förslag på ändringar i TR ett tag nu och jag med flera har gett förslag på godkännande av bettlösa alternativ inom samtliga grenar under SRF vid tävling samt ur-/lastning. Lämna in förslag ni också! :D

LinaN
8/22/13, 10:46 AM
#6

#5 nu har jag lagt till min synpunkt om bettlöst/betsling. :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
[[AcsJulia]]
8/22/13, 9:38 PM
#7

#6 GRYMT! :D Det BEHÖVS!

supernatural
10/11/13, 11:36 PM
#8

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Upp till toppen
Annons: