Annons:
Etikettliberty
Läst 1335 ggr
Zaphix
2013-01-13 16:52

Liberty-film

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lekte liberty idag och lyckades fånga delar av det på film, så delar med mig av det. :)

Har blivit ovanligt like markträning sedan i somras, så vår utveckling har tyvärr gått tillbaka endel. Men ska väl försöka bli bättre på att ta mig tiden till att träna mer från marken framöver, är ju trots allt väldigt roligt. :)

På filmen visar vi close circeling, bara i skritt dock i och med att Dacke hade sin vilodag idag, sideways från zon 5, sideways från och emot mig ur zon 3 och såklart apportering av en pinne.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
LinaN
2013-01-13 17:49
#1

fina fina Dacke! O Fina du! :D

Inspirerande!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Zaphix
2013-01-13 19:39
#2

#1: Tack, roligt att kunna inspirera dig. :)

Hoppas du ser fram emot att busa lite liberty med Dacke om några veckor då. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

LinaN
2013-01-13 21:12
#3

#2 haha, han kommer säkert titta på mig o säga "göm det" och sen försöka råna mig på allt godis jag har i fickorna ^^

Nej men det ska bli spännande! Nåde leka online, liberty o sen låna Enix o ut i skogen lite, så får vi se om du/ni botar min rida ut rädsla! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Zaphix
2013-01-13 21:27
#4

#3: Möjligheten för att han gör så är nog inte så stor, han är inte så mycket för att rota i fickor. Däremot så finns möjligheten att han går därifrån, eller passar på att stå stilla och vila medan han leker circeling game med dig springandes runt sig. Han är förvånansvärt duktig på att dressera folk till det utan att de tänker på det. ;)

Är bara jag och mina tränare som lekt liberty med honom tror jag, så vet inte riktigt hur han fungerar med andra faktiskt,

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

LinaN
2013-01-13 23:44
#5

#4 jag är beredd o prova, om inte annat så kan det lära mig nyttiga saker också. Bara för att det inte går bra betyder inte det att man inte får ut något av det ;)

Ska bli spännande, just nu är jag mer bekymrad om vad Dacke ska tycka om mig än vad jag är bekymrad om att du o jag ska vara "sambos" en helg ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Zaphix
2013-01-14 07:07
#6

Jag är betydligt mer komplicerad att umgås med än Dacke. ;)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: