Annons:
Etikettallmänt
Läst 376 ggr
ähnchen
4/6/17, 7:58 AM

Om bara dagen hade 48 timmar…

Jag ber om ursäkt för att det händer så lite här just nu. Jag pendlar mellan jobb, husbygge och hagen och har huvudet fullt med saker jag skulle vilja skriva om men tiden räcker helt enkelt inte. Men jag kan säga att man har stor nytta av hästträningsprinciperna även när man bygger hus! Ni anar inte hur ofta jag har mumlat, fräst och vrålat ”Frustration kommer från förväntning” de senaste månaderna :D Och det smittar av sig för dessa dagar kan samma mening komma från ett annat rum ;D Det kan ta skrattretande former och efter ett gott skratt känns allt genast mycket bättre. Ta ett steg tillbaka, fundera, gör om – gör rätt.

Men vi börjar se ett slut så snart (ok, om ett par månader) kommer jag kunna vara mer aktiv här igen, precis lagom till sommaren då alla andra är ute och badar istället för att läsa artiklar ;)

Sedan är det här ju ett forum och ingen one-man-show. Så tveka inte att berätta vad ni gör i hästväg just nu, vad ni har lärt er sist ni var i stallet, eller någon annanstans men som ni har nytta av i arbetet med er häst osv. Har ni nya eller gamla roliga övningar på gång? Har ni läst en intressant artikel? Tipsa gärna oss andra! :)

Ha en glad torsdag! :)

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Annons:
Upp till toppen
Annons: