Annons:
Etikettträningstips
Läst 762 ggr
Emmiz87
9/29/16, 11:11 AM

Tränare

Jag har nyligen flyttat till Gävle och vill komma i kontakt med tränare inom parelli.

Det behöver inte vara någon som utbildat sig utan även någon som bara håller på med parelli, då jag själv är ny och behöver hjälp.

Jag har som dom flesta börjat inom den engelska skolan, vill dock lära mig mer inom parelli då det fungerar.

Jag är beredd att åka en bit för att kunna träna. Gärna nån som åker ut också då jag vill ha hjälp i hem miljön.

Hoppas på tips!

Annons:
ähnchen
9/30/16, 7:50 PM
#1

Har du kollat i tränarlistan under "aktuellt just nu"? Där kan det finnas någon nära dig. Sedan vet jag inte exakt vad alla håller på med men till de flesta finns länk till någon hemsida 🙂

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Emmiz87
11/14/16, 6:09 PM
#2

Tack för tipset. Tycker det är svårt att veta vilka som kör enligt parelli å vilka som kör enligt nh. Jag har lärt mig grunden i parelli och vill gärna fortsätta den vägen. Behöver en knuff för att komma vidare

ähnchen
11/15/16, 6:05 AM
#3

Sant, metoden står inte i listan. Tänkte ifall du hittar några i din omgivning kan du ringa till dem och kolla. Men någon annan här som kör enligt Parelli kanske har tips?

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Upp till toppen
Annons: